Постійні іміджеві втрати Путіна можуть завадити Росії продовжувати війну з Україною, - The New York Times

Однако (с)

Не всі в Україні усвідомлюють, але чи не головна задача «курської операції» ЗСУ це завдати ворогу передовсім – іміджевих втрат і похитнути монолітність підтримки Путіна.

Днями, з приводу цього вийшла навіть окрема стаття в  The New York Times. Її автори повідомляють, що

Згідно з аналізом компанії FilterLabs AI, яка відстежує коментарі та публікації на сайтах, більшість повідомлень в інтернеті, де йдеться, про курську операцію ЗСУ та наші просування в глиб Росі, розцінюються як – провал російського уряду і самого диктатора.

Характерно, що аналогічними є й коментарі та повідомлення російських соцмереж. Як зазначає видання

Позитивне ставлення до Путіна серед населення РФ помітно знизилося вже після повстання Пригожина, але зсув у настроях став ще різкішим саме після початку Курської операції.

У матеріалі наголошується, що президента Росії допоки ще загалом підтримують у Москві, проте у віддалених регіонах країни розчарування Кремлем наростає.

І хоча зараз ще важко визначити ефект від українського наступу, проте вже ясно, що Путін перебуває у доволі скрутному становищі.

«Якщо престиж і популярність президента Росії впадуть у ключових регіонах, де зараз посилено проходить вербування людей на війну (особливо якщо росіяни відчують, що бойові дії йдуть погано), Кремлю буде складніше поповнити лави військових, - пише FilterLabs.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook