Винен і Кабмін: завалювали скаргами і зверненнями торік управління праці та соцзахисту Рівного
Їх за 2018 рік тут отримали 3805, що на 614 більше у порівнянні з попереднім роком
Якщо всю кількість звернень розділити на кількість робочих днів у році, то виходить, що
щоденно в управління в середньому надходило понад 15 звернень.
34% звернень стосувалися призначення субсидій і надходили з гарячої лінії Мінсоцполітики, 53% звернень стосувалися призначення матеріальної допомоги.
Начальник міського управління праці та соцзахисту Віра Мельник на засіданні міськвиконкому пояснила збільшення кількості звернень за матеріальною допомогою тим, що у пенсіонерів - малі пенсії і вони одне одному передавали інформацію про можливість отримання такої допомоги. А ось про кількість скарг щодо призначення субсидій сказала таке:
Торік протягом року правила гри мінялися чотири рази. Чотири рази вносили зміни до постанови. На опалювальний період постанова була прийнята 17 жовтня. Опублікована 27 жовтня. А програмний продукт (комп'ютерна програма - Авт.) прийшов аж 17 листопада. А ми за жовтень прийняли майже 7 тисяч звернень за субсидією. Відповідно, вони лежали і чекали. А постанова передбачає у 10-денний термін призначати.
За словами Віри Мельник, ті, хто читали постанову Кабміну про призначення субсидій, скаржилися на гарячу лінію Мінсоцполітики, що їм у десятиденний термін не призначили субсидію.
Наші новини у Тelegram. Номер у Viber: 063-73-4-106-4
Радіо Трек: НОВИНИ