Після зняття готівки клієнтам Привату блокують карти: В банку пояснили причину

Зняти готівку не можна, але решта послуг – доступні

Українцям за кордоном блокують картки Приватбанку. Такий інцидент зафіксували 7 листопада. Клієнт банку зняв готівку і повторити цю функцію більше не може. Тож відправив до Мінфіну скаргу.

Пояснення ПриватБанку

У Приватбанку пояснили раптове блокування однієї з найнеобхідніших послуг. Після зняття готівки в банкоматі іншої країни клієнту одразу прийшло SMS-повідомлення від банку із проханням протягом години вислати власне фото з карткою. Та оскільки повідомлення клієнт прочитав пізніше, фото вчасно також не вислав, його картку заблокували.

Українець зробив спробу вислати оператору ПриватБанку фото зі своєю карткою, однак фото виявилося поганої якості й розпізнати номер карти на ньому було неможливо. Тож перевірку банку воно не пройшло, а зняття готівки для клієнта так і залишилося під забороною.

Рекомендації Приватбанку

Власник карти стверджує, що просив працівників банку вийти з ним на відеозв’язок чи провести ідентифікацію карти будь-яким іншим способом. Та на таку пропозицію в Приваті взагалі не відреагували.

Там зауважують, щоб уникнути блокування карти, необхідно надіслати оператору банку чітке фото з карткою, на якому добре видно її номер.

 

Фотографуватися краще при хорошому освітленні, фокусуючи камеру на карті.

Джерело: gsminfo

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook