Пенсіонерам розповіли, як вони мають діяти в умовах карантину в Україні (ФОТО)

Настанови від ПФУ

Пенсійний фонд України розповів, що під час карантину для недопущення поширення коронавірусу пенсіонери можуть вирішити більшість питань без особистих візитів в управління ПФУ.

Про це повідомляється на Facebook-сторінці ПФУ.

Зараз українці можуть не виходячи з дому вирішити наступні питання:

Подати заяву про призначення пенсії в «один дотик»;


Отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, і ін.);


Перевірити дані в «електронної трудовій книжці»;


Провести прогнозний розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор»;
подати Анкету застрахованої особи для внесення / зміни / уточнення даних до Реєстру (і) застрахованих осіб;
подати звернення (пропозицію і т.д.);


Активувати послугу безкоштовного SMS-інформування (щодо призначення / перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем і страховий стаж особи).

Зазначається, що українці, як і раніше, можуть особисто звернутися в територіальні сервіси, їх графіки прийому залишаються незмінними.

ПФУ закликав усіх бути обережними та дотримуватись рекомендацій медиків для запобіганню поширення коронавірусу.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook