Пенсіонерам розповіли, як вони мають діяти в умовах карантину в Україні (ФОТО)
Настанови від ПФУ
Пенсійний фонд України розповів, що під час карантину для недопущення поширення коронавірусу пенсіонери можуть вирішити більшість питань без особистих візитів в управління ПФУ.
Про це повідомляється на Facebook-сторінці ПФУ.
Зараз українці можуть не виходячи з дому вирішити наступні питання:
Подати заяву про призначення пенсії в «один дотик»;
Отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, і ін.);
Перевірити дані в «електронної трудовій книжці»;
Провести прогнозний розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор»;
подати Анкету застрахованої особи для внесення / зміни / уточнення даних до Реєстру (і) застрахованих осіб;
подати звернення (пропозицію і т.д.);
Активувати послугу безкоштовного SMS-інформування (щодо призначення / перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем і страховий стаж особи).
Зазначається, що українці, як і раніше, можуть особисто звернутися в територіальні сервіси, їх графіки прийому залишаються незмінними.
ПФУ закликав усіх бути обережними та дотримуватись рекомендацій медиків для запобіганню поширення коронавірусу.
Радіо Трек: НОВИНИ