Новий туристичний бренд розробили для Рівненщини (ФОТО)

«Туристична Рівненщина, яку Я зможу відкрити»

На Рівненщині презентували оновлену концепцію «Рівненщина туристична».

Бренд створили на основі дослідження культурної спадщини, а новий слоган звучить: «Туристична Рівненщина, яку Я зможу відкрити».

Для чого створювався новий бренд-бук під час презентації, пояснила його розробниця - рівненська дизайнерка Олександра Корчевська:

Бренд Рівненщини не був цілісним. Подорожуючи, люди запам’ятовували емоції, які були пов’язані лише з окремими місцями. Тому нашим завданням було створення правильного, зрозумілого та добре відтворюваного візуала, для того, щоб потім його можна було легко підтримувати технічно.

 

Новий бренд об’єднав попередні концепції візуалу та підкреслив історію Рівненської області. Впевнені, він буде конкурувати з іншими містами, у тому числі європейськими.

Колір. М’яка насиченість фарб на історичних полотнах лягла у колористику бренду «Рівненщина туристична». Кожен колір має свій відповідник у системі Pantone.

Шрифт. У розробці шрифтової частини врахували стилістику української літери. Розробили напис капітеллю, створеного на базі стилів Георгія Нарбута, Роберта Лісовського та Якова Гніздовського, які розвивали ідентичність української літери. Цікавий ефект вийшов при поєднанні з вебшрифтом Montserrat.

Стилістика бренду побудована на символізмі. Щоб поєднати між собою райони Рівненської області візуально використали їхні герби та елементи з них.

Це, зокрема, Волинський хрест - як символ нашого релігійного коріння, а корона з листя дуба та липи - як символ краси природи Рівненщини. Елемент з герба князів Острозьких – символ потужної історії Рівненського краю. «Дерево життя» із гілками, що повторюють форму геральдичної лілії, - символ коріння нашої області (з герба Гощанського району).

Усе разом це поєднує течії та об’єкти на території області та створює свій візуальний стиль. Крім того, на основі форм і кольорів стародавніх хоругв та прапорів розробили спеціальний патерн.

Таким чином «Рівненщина туристична» отримала свій власний фірмовий стиль.

Розробники створили ще й понад 20 одиниць макетів туристичної продукції, які допомагатимуть людям краще впізнавати Рівненщину.

Це брошура «Гід Рівненщиною» з переліком основних туристичних пам’яток та інформацією про них та канцелярія – еко-блокноти, ручки, олівці. Із використанням символіки області створили також макети пледів, паперові пакети «Рівненщина туристична», сувенірні чашки й тарілки, парасолі, магніти, стікери, чохли та шільди на телефон, листівки і флешки.

[media=183341][media=183344]

Наші новини у ТelegramНомер у Viber: 063-73-4-106-4

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook