Нова українська школа на Рівненщині: плюси та«жертви» реформи

А також Чим незадоволені педагоги?

Концепція Нової української школи «прибере» районні управління освіти на Рівненщині. Адже освітня реформа в школах орієнтована на об’єднані територіальні громади, для яких зручнішим варіантом є методично-сервісні центри.

Про це на розповіла ректор Рівненського інституту післядипломної освіти Алла Черній. Для створення нової української школи потрібен зовсім інакший підхід до викладання, говорить ректор:

Крім знань, які вона (дитина – ред.) має отримати у кількості, вона має вміти їх застосувати. Тобто акцент варто робити не на формулі води, а на тому, яким чином вона застосовується. Тобто знання мають допомагати дитині потім орієнтуватися в навколишньому світі та суспільстві.

Кроки до освітньої реформи на Рівненщині вже роблять. Це створення опорних шкіл, розформування районних управлінь освіти тощо. Однак працівників освітньої галузі звільнення не чекає, каже Алла Черній. Інститут післядипломної освіти має ресурси для фахової перепідготовки працівників.

Протягом 2017-2018 років планується професійна підготовка усіх вчителів молодших класів. Далі візьмуться за старші. Також, за новою системою вчителювання – це не контроль, а надання послуг.

Натомість багато з викладачів не погоджуються з тим, що їх прирівняють до сфери обслуговування. Ректор інституту післядипломної освіти зазначає, що офіціант і вчитель залишаться різними поняттями, тому їх пов’язувати не варто. Загалом освітню реформу підтримує більшість педагогів області.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook