Нова фракція партії «Зелених», як виглядає, з’явилася у міськраді та соцмережах Рівного (ФОТО)

Ґвалт через «Дизель» (АК)

Є люди, які будуть виступати проти, аби просто виступати проти. Наприклад, проти дизельних двигунів. Так само вони, до речі, виступають і «за».

Згадайте все те новомодно-дурне, що не тримається купи й суперечить здоровому глузду, але накидається нам як норма.

Тепер, вдумайтеся:

Рівне сьогодні має на дорогах понад 100 тисяч різних транспортних засобів.

 

Із них, як мінімум, третина – на дизельному паливі.

 

Міська рада вирішила придбати 20 нових автобусів. Це японські автобуси ISUZU зібрані в Україні. Що поганого?

Розпач та мало не паніки у деяких екоактивістів раптом викликав – дизель. Де логіка?

20 нових автобусів це менше однієї тисячної (менше 0,01%) всіх дизельних двигунів у Рівному.

 

Конкретно ці 20 – нові, японські і відповідають всім екологічним стандартам ЄС.

 

Крім того, ці 20 виведуть з міста, як мінімум, 20 інших – старих та екологічно шкідливих маршруток. В чому проблема екології?

Купують їх за кредитні гроші. Кредит надала Держава. Автобуси збираються в Україні. Де тут «зрада»?

Новоявлені екоактивісти заламують руки і голосять: «Чому не тролейбуси?»

Очевидно, тому, що є місця, до яких тролейбусні лінії ще не прокладено.

 

Це стосується і різних районів Рівного, і, наприклад, Квасилова.

 

Скільки б ми не купили тролейбусів, вони до деяких вулиць Північного, чи Басового Кута чи того ж Квасилова і «Щасливого» просто не доїдуть.

КРАПКИ НАД «і»

20 автобусів це взагалі крапля в морі для такого міста як Рівне.

Для Рівного їх треба певно 100-150. Плюс стільки ж тролейбусів. І весь цей громадський транспорт має бути – комунальним. Як у Європі.

Тобто – належати місту (громаді міста). Ніякі приватники перевозити людей не повинні.

 

Транспорту такого має бути не лише достатньо: він має перевозити людей, як мінімум, до 23.00.

 

Зупинки всі повинні мати накриття та систему сповіщення про рух автобусів, тролейбусів тощо.

І лише, коли все це буде зроблене: весь транспорт стане комунальним, і всі інфраструктура досягне належного рівня, лише тоді – як вишенька на тортик – має запроваджуватися електронний квиток.

При чому, це має бути тоді не турецька чи фінська, а саме – українська розробка.

НА КОНЯ

Якщо Держава готова давати ще кредити Рівному на подібні інфраструктурні проекти під 5-7%, то ці кредити необхідно брати і все сказане вище робити. Робити і дякувати, а не влаштовувати екологічні хороводи в соцмережах, бідкаючись невідомо про що.

Дизель нам усім у поміч.

І електрика, і газ.

*АК -- авторська колонка. Всі думки -- авторські

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook