Нова фракція партії «Зелених», як виглядає, з’явилася у міськраді та соцмережах Рівного (ФОТО)

Ґвалт через «Дизель» (АК)

Колаж наш: фото -- ілюстративні, жанрові

Є люди, які будуть виступати проти, аби просто виступати проти. Наприклад, проти дизельних двигунів. Так само вони, до речі, виступають і «за».

Згадайте все те новомодно-дурне, що не тримається купи й суперечить здоровому глузду, але накидається нам як норма.

Тепер, вдумайтеся:

Рівне сьогодні має на дорогах понад 100 тисяч різних транспортних засобів.

 

Із них, як мінімум, третина – на дизельному паливі.

 

Міська рада вирішила придбати 20 нових автобусів. Це японські автобуси ISUZU зібрані в Україні. Що поганого?

ISUZU в Україні випускає три модифікації автобусів ATAMAN для міста. Всі вони екологічно "чисті"

Розпач та мало не паніки у деяких екоактивістів раптом викликав – дизель. Де логіка?

20 нових автобусів це менше однієї тисячної (менше 0,01%) всіх дизельних двигунів у Рівному.

 

Конкретно ці 20 – нові, японські і відповідають всім екологічним стандартам ЄС.

 

Крім того, ці 20 виведуть з міста, як мінімум, 20 інших – старих та екологічно шкідливих маршруток. В чому проблема екології?

Один з тих автобусів, що їх, як можна зрозуміти, купують для Рівного

Купують їх за кредитні гроші. Кредит надала Держава. Автобуси збираються в Україні. Де тут «зрада»?

Новоявлені екоактивісти заламують руки і голосять: «Чому не тролейбуси?»

Очевидно, тому, що є місця, до яких тролейбусні лінії ще не прокладено.

 

Це стосується і різних районів Рівного, і, наприклад, Квасилова.

 

Скільки б ми не купили тролейбусів, вони до деяких вулиць Північного, чи Басового Кута чи того ж Квасилова і «Щасливого» просто не доїдуть.

КРАПКИ НАД «і»

20 автобусів це взагалі крапля в морі для такого міста як Рівне.

Для Рівного їх треба певно 100-150. Плюс стільки ж тролейбусів. І весь цей громадський транспорт має бути – комунальним. Як у Європі.

Тобто – належати місту (громаді міста). Ніякі приватники перевозити людей не повинні.

 

Транспорту такого має бути не лише достатньо: він має перевозити людей, як мінімум, до 23.00.

 

Зупинки всі повинні мати накриття та систему сповіщення про рух автобусів, тролейбусів тощо.

І лише, коли все це буде зроблене: весь транспорт стане комунальним, і всі інфраструктура досягне належного рівня, лише тоді – як вишенька на тортик – має запроваджуватися електронний квиток.

При чому, це має бути тоді не турецька чи фінська, а саме – українська розробка.

Скриншот з сайту ISUZU ATAMAN

НА КОНЯ

Якщо Держава готова давати ще кредити Рівному на подібні інфраструктурні проекти під 5-7%, то ці кредити необхідно брати і все сказане вище робити. Робити і дякувати, а не влаштовувати екологічні хороводи в соцмережах, бідкаючись невідомо про що.

Дизель нам усім у поміч.

І електрика, і газ.

*АК -- авторська колонка. Всі думки -- авторські

Радіо Трек: НОВИНИ

Радіо ТРЕК у Telegram · Twitter · Facebook.
Viber: 063-734-106-4

Максим Розенко

Відкрити плей-лист

Загублене службове посвідчення прокурора

Загублене службове посвідчення прокурора видане на імʼя Ваколюк Юлії Олександрівни. Прошу вважати недійсним.

Загублено рюкзак із документами

Загублено рюкзак золотистого кольору на зупинці біля Сільпо біля автовокзалу. В ньому  документи, на прізвище Годунко, гроші та дитячі речі. Якщо хтось знайшов, повідомте за номером 0978401501.

Знайдено паспорт у Рівному

Вчора на проспекті Миру на переході біля "Фокстроту" було знайдено пластиковий паспорт України, на ім'я Мікаберідзе Максим Максимович 05.04. 2006 р.н, харківська прописка. Звертатись за телефоном 0979764361 - Богдан

Більше оголошень