Нічна ДТП на Театральній у Рівному: у патрульній поліції прокоментували ситуацію зі світлофорами

Жовтий сигнал не може бути супутньою та (або) безпосередньою причиною скоєння ДТП (с)

У ніч проти неділі, 5 вересня, у центрі Рівного на пішохідному переході збили людину. Чоловіка госпіталізували, водій, за передніми даними, був тверезим.

У соцмережах інші водії звернули увагу на роботу світлофора і погану видимість у районі перетину вулиць Соборної та Полуботка. Зокрема, рівненська журналістка Ольга Ферар повідомила:

 - Знову у Рівному ДТП з жовтим миготливим світлофором уночі. Водій збив дідуся пішохода. Він в лікарні з політравмою. Безумовно водій і пішохід винні в тому, що трапилось. Але для чого давати привід і можливість взагалі потрапити в таку ситуацію? Особливо на перехрестях з поганою видимістю.

 

Чи от як тут, коли пішохода який виходить на перехід можна вчасно не помітити. Так і на «На Щасливому» де з повороту на право на Басів Кут по Чорновола не видно взагалі автомобіля. Я вночі виїжджаю і помаленьку вглядаюсь в бік по міліметру з-за дерев. І що там не було ДТП? Були.

 

Невже світлофори так багато тягнуть електрики, що треба їх вимикати на ніч? Погодьтесь, що мало водіїв вночі належно на цей жовтий гальмують. Не бачу в цих миганнях ніякої логічності, окрім провокування аварійних ситуацій.

 

Міністерство інфраструктури України колись здається намагалось на ніч зобов‘язати не вимикати світлофори. Після ДТП з Зайцевою, але люди не так зрозуміли й проєкт, мабуть, так і відійшов у вічність, разом з загиблими у тій страшній аварії людьми. Прошу, хто знає скажіть, який алгоритм дій, аби світлофори не вимикали?

До речі, на цей пост журналістки реагували по-різному.

Дехто стверджує, що проблема у порушенні швидкісного режиму та поганому освітлення пішохідних переходів.

Щодо самих світлофорів, то у патрульній поліції висловили сумніви щодо того, що жовтий сигнал світлофора не може стати причиною аварії.

 - Робота світлофору розраховується у відповідності наявної інтенсивності руху в первні часові проміжки. Дані розрахунки здійснюються проєктною організацією на замовлення власника вулично-шляхової мережі. В такому випадку - Рівненської міської ради.

 

На той час розрахунку інтенсивності необхідності в роботі світлофору в нічний час у стандартні режими не було, тому його перевели в нічний. Управління патрульної поліції вже неодноразово інформувало Рівненську міську раду щодо необхідності перегляду режимів роботи, зміни та реконструкції багатьох світлофорів, однак робота світлофору в режимі жовтого миготіння - не може бути супутньою та (або) безпосередньою причиною скоєння ДТП, - резюмував начальник відділу безпеки дорожнього руху управління патрульної поліції у Рівненській області Сергій Коханюк.

Зауважимо, остаточну причину аварії на Театральній площі в обласному управлінні Нацполіції ще не назвали.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook