Назад у 70-ті! Повертаємося до споживацьких звичок наших дідусів і бабусь
Такого висновку дійшли дослідники споживацьких звичок європейців
Міжнародна компанія з аналізу даних і маркетингових досліджень IRI з’ясувала, як за поточних економічних обставин різноманітні тенденції впливають на споживчі витрати на харчі у 2022 році.
Зокрема йдеться про повернення споживчої поведінки, притаманної 1970-80 рокам.
Покупцям доводиться адаптуватися, оскільки інфляційний тиск змушує ціни в супермаркетах зростати. У поєднанні з вищими цінами на енергоносії, повільним зростанням заробітної плати та дефіцитом пропозиції покупці роблять важкий вибір у своїх повсякденних витратах.
Багато хто покладається на особисті заощадження, щоб вижити. Тому в багатьох випадках їхня поведінка подібна до поведінки їх батьків, дідусів і бабусь із 70-х і 80-х років.
- Приблизно 58% споживачів економлять на найнеобхіднішому: на їжі та опаленні
- 35% покладаються на особисті заощадження та позики для оплати рахунків
- У Європі 30% споживачів змінюють місце покупок заради кращої пропозиції
- 26% підуть до іншого магазину, якщо їхній звичний бренд недоступний
- 34% – якщо товар не в акції
Покупці думають наперед, щоб отримати найкращу цінність і залишитися в межах бюджету.
- Тому 22% здійснюють менше поїздок
- 21% планують, скільки вони витрачають
Вони також частіше порівнюють ціни на подібні продукти (58%), оцінюють, скільки товару їм потрібно, аби менше споживати та витрачати (49%).
Вплив на продажі
Покупці частіше шукають товари зі знижками, навіть якщо вони прострочені, читають етикетки на упаковці й роблять огляд повсякденних товарів. Тому етикетка відіграє надважливу роль.
Зростає споживання кави вдома. Це означає можливості для пропозиції фірмових сортів кави та аксесуарів, так само як і попередньо змішані алкогольні напої в комбінації зі швидкою доставкою.
Душ у тренажерному залі, домашнє укладання волосся та фарбування – впливають на інтерес до комбінованої косметики, розміру упаковки.
Вибір нового бренду для покупців тепер залежить від ціни, доступності і високого рівня просування на полицях. Менш важливо, чи є він якісним, інноваційним, чи полегшує покупки.
Радіо Трек: НОВИНИ