Найдовшу вузькоколійку Європи можуть замінити двома автобусами

Якщо її закриють

На Рівненщині хочуть закрити вузькоколійну залізницю «Антонівка – Зарічне». На її збитковість вкотре нарікає Львівська залізниця.

Так, річний прибуток від «кукушки» становить менше ніж 200 тис. грн, у той час як її утримання обходиться у майже 20 млн на рік.

У зв’язку з цим Львівська залізниця запропонувала передати вузькоколійку на баланс місцевої влади. Однак зробити це навряд чи вдасться, каже начальник обласного управління інфраструктури та промисловості Федір Мисюра:

Якщо говорити по передачу вузькоколійки на баланс обласної адміністрації, то обласна адміністрація точно не зможе її взяти на свій баланс тому, що це має бути комунальне підприємство. Тому це може зробити тільки обласна або районні ради. 

 

Як варіант розглядалося питання надання або передачі двох автобусів для забезпечення перевезення у разі закриття.

Та про ймовірність закриття вузькоколійки нині не йдеться, зазначив Федір Мисюра. В обласній адміністрації цього намагаються не допустити, адже знаменита поліська «кукушка» має важливу соціальну, туристичну та історичну складову.

Нагадаємо, вузькоколійка «Антонівка-Зарічне» для мешканців віддалених поліських сіл є практично єдиним способом дістатися до інших районів.

Наші новини у ТelegramНомер у Viber: 063-73-4-106-4

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook