Натуральна чи синтетична косметика: що обрати

Право на існування

В сучасному світі є чимало прихильників натуральної та синтетичної косметики. Між ними періодично виникають запальні дебати, які відображаються в публікаціях преси та телевізійних програмах. Але подібні дискусії дуже часто організовуються, перш за все, з рекламними цілями.

Кожен користувач самостійно обирає продукт насамперед за призначенням, або може скористатися порадою дерматолога чи косметолога. Наприклад, ви маєте проблемну шкіру – турбує акне, звертаєтесь до лікаря та отримуєте відповідні рекомендації. Часто в таких випадках призначається комплекс лікувальних продуктів, що складається з засобу для вмивання, лосьйону та крему. Вказана на упаковках рецептура може не містити жодного рослинного компонента, а навпаки, має чимало синтетичних сполук, і це не завжди повинно бути приводом для відмови від використання. Не можна однозначно стверджувати, що натуральна косметика – це добре, а синтетична – погано. Кожен продукт може стати оптимальним вибором у якійсь конкретній ситуації.

 

Що було спочатку

Спочатку косметика, звісно, була натуральною. Греки та єгиптяни ретельно доглядали за своєю шкірою. Палюче сонце приводило до зневоднення, а сухий вітер травмував поверхню епідермісу. Для того, щоб захистити шкіру та утримати вологу в порах, готували спеціальні мазі на основі рослинних олій, або тваринного жиру. Також використовували вершки, ягідний сік, бджолиний віск, настої трав та квітів. У Середньовіччі заборона макіяжу призвела до того, що знатні дами зверталися до ворожок, які готували досить дивні суміші з отруйними компонентами (миш’як, ртуть, негашене вапно).

 

Пізніше суспільство повернулося до більш звичних складових – меду, воску, жиру, пшеничних висівок, жовтків, квіткової води. Декоративні засоби почали готувати в аптеках. Поступово починає розвиватися виробництво, добробут людей зростає і фармацевти вже не можуть задовольнити всіх охочих придбати креми для догляду за шкірою. Косметику виготовляють невеликі сімейні компанії, але на початку ХХ сторіччя цей бізнес починає розростатися. Рецептура засобів стає складнішою і в ній з’являється все більше синтетичних сполук.

 

Жорстка конкуренція між синтетичним і натуральним

Спочатку консерванти, які дозволяють продовжити термін зберігання, а потім активні компоненти штучного походження поступово витісняють натуральні складники. Особливо цей процес прискорився в 50-60-х, коли закінчилася війна і жінкам хотілося якнайшвидше повернутися до мирного життя та знову стати красивими. Ось тут виробники і почали активно пропонувати синтетичні засоби, які дозволяють швидко отримати результат. Кожна компанія залучила до своїх лабораторій хіміків, які почали досліджувати можливість використання різних штучних сполук у засобах.

 

В результаті, в 70-ті роки синтетична косметика повністю витісняє з ринку натуральну, але через деякий час баланс був відновлений і це було викликано такими причинами:

  • суспільство почало турбуватися про власне здоров‘я та екологію;

  • стало відомо, що вона має негативний ефект звикання;

  • виробники почали використовувати багато сполук штучного походження, які були не потрібні шкірі, погіршували її стан, але надавали готовому продукту чудовий аромат, приємну текстуру, забезпечували комфортне нанесення.

Рівновагу відновлено

Користувачі зрозуміли, що натуральні та синтетичні засоби можуть вирішувати однакові проблеми, але роблять це по-різному. Штучні косметичні продукти швидко прибирають негативні прояви, а натуральні намагаються усунути проблему, що їх викликає.

 

Натуральна косметика сьогодні перебуває на піку популярності і практично всі відомі бренди щорічно пропонують нову лінійку таких продуктів. Наприклад, торгова марка Faberlic нещодавно представила серію Botanica, в яку увійшли натуральні продукти для шкіри обличчя. Компанія має в своєму доробку чимало оригінальних засобів, а дізнатися про їхні особливості ви можете на сайті Мakeup.com.ua https://makeup.com.ua/brand/258199/.

При розробці рецептур продуктів Botanica ТМ Фаберлік, як завжди, віддала перевагу рослинам, корисні властивості яких підтверджені офіційною медициною. Бренд принципово не використовує екзотичні натуральні компоненти, що сприяють підвищенню вартості та додаються до складу суто в рекламних цілях. Крім того, їх оздоровчі властивості часто не мають наукового підґрунтя. Перевірені часом рослинні інгредієнти – алое вера, ожина, журавлина, хміль, обліпиха, шипшина, женьшень є улюбленими компонентами ТМ Faberlic, бо вони чудово тонізують та зволожують шкіру, роблять її більш пружною, уповільнюють процес старіння, стимулюють відновлення пошкоджених клітин.

Наші новини у ТelegramНомер у Viber: 063-73-4-106-4

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook