На Рівненщині зростають випадки насильства у підлітковому середовищі
Як попередити проблему, вирішували в Рівненській ОДА
У Рівному розпочали інформаційну кампанію «Стоп Булінг», аби знизити рівень агресивної поведінки дітей.
Нещодавно всю країну шокував напад учня однієї з київських шкіл на вчительку. Прояв дитячої агресія зафіксували і у Рівному, де двоє старших дівчат побили меншу.
Начальник Головного територіального управління юстиції області Оксана Сальчук каже, що основною проблемою булінгу є приховування інформації, одні бояться сказати, що їх ображають, а інші – впевнені в своїй безкарності:
Мені здається, ми вже дійшли до тієї межі, що вже треба щось робити. Не можна казати, що у нас немає булінгу. Статистика говорить, що 67% дітей стикалися з булінгом – були жертвами, або свідками. 40% постраждалих від цькування взагалі нічого нікому не розповідали.25 % говорили про це не з дорослими, а з другом, братом, чи сестрою.Тих, хто мовчить – 40 %, вони соромляться про це говорити! А 22% взагалі вважають, що це нормальне явище!
Начальник відділу ювенальної превенції Нацполіції області Ірина Чорна зазначила, що з початку року на Рівненщині зафіксували 19 фактів побиття дітей. Проте це не є проявом булінгу, адже булінг – це системне явище, а там конфлікти між дітьми були одноразові. Але все ж зростання випадків насильства у підлітковому середовищі свідчить про необхідність розробки нових профілактичних заходів, адже поширюється і кібер-булінг:
Діти, з одного боку є найбільш вразливою частиною суспільства, а з іншого боку можуть ставати джерелом настання суспільно- небезпечних наслідків. Це явище – булінг, не тільки набирає обертів, але стає і сучаснішим – з’являється кібер-булінг. У соцмережаж діти цькують жертву.
За круглим столом з приводу протидії булінгу представники юстиції, поліції, служби у справах дітей та освіти зазначили, що необхідно проводити з школярами інформаційно-профілактичні бесіди та залучати батьків до цієї роботи. Адже дитяча агресія частково пов’язана з наслідуванням дорослих.
Радіо Трек: НОВИНИ