На водія маршрутки поскаржилися Держпродспоживслужбі Рівненщини

Через неякісне обслуговування

Скарга від споживача на неякісне обслуговування у маршрутці надійшла фахівцю Держпродспоживслужби Рівненщини, який вів прийом у Центрі надання адмінпослуг. 

У ній йшлося про те, що водій маршрутки №37 Рівного грубо спілкувався з пасажирами, не надав квиток на проїзд.

 

Також у салоні його маршрутки була відсутня інформація про перевізника.  

 

Як розповіла заступник начальника Держпродспоживслужби Рівненщини Оксана Немкович, споживачу пояснили, що

відреагувати на скаргу могли б, якби мали інформацію про перевізника.

 

І порадили звернутися у міське управління транспорту і зв'язку. Адже воно може за номером маршрутки встановити перевізника і водія, оскільки укладає угоди на перевезення. 

Однак, як розповів Радіо Трек начальник управління транспорту Василь Сливка,

поки з такою скаргою на водія до них не зверталися. 

Тим часом з Держпродспоживслужби нагадують, що у кожну другу п'ятницю місяця з 9 до 16 години проводять прийом громадян у Рівненському ЦНАПі.  

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook