На водія маршрутки поскаржилися Держпродспоживслужбі Рівненщини
Через неякісне обслуговування
Скарга від споживача на неякісне обслуговування у маршрутці надійшла фахівцю Держпродспоживслужби Рівненщини, який вів прийом у Центрі надання адмінпослуг.
У ній йшлося про те, що водій маршрутки №37 Рівного грубо спілкувався з пасажирами, не надав квиток на проїзд.
Також у салоні його маршрутки була відсутня інформація про перевізника.
Як розповіла заступник начальника Держпродспоживслужби Рівненщини Оксана Немкович, споживачу пояснили, що
відреагувати на скаргу могли б, якби мали інформацію про перевізника.
І порадили звернутися у міське управління транспорту і зв'язку. Адже воно може за номером маршрутки встановити перевізника і водія, оскільки укладає угоди на перевезення.
Однак, як розповів Радіо Трек начальник управління транспорту Василь Сливка,
поки з такою скаргою на водія до них не зверталися.
Тим часом з Держпродспоживслужби нагадують, що у кожну другу п'ятницю місяця з 9 до 16 години проводять прийом громадян у Рівненському ЦНАПі.
Радіо Трек: НОВИНИ