На водія маршрутки поскаржилися Держпродспоживслужбі Рівненщини

Через неякісне обслуговування

Фото ілюстративне

Скарга від споживача на неякісне обслуговування у маршрутці надійшла фахівцю Держпродспоживслужби Рівненщини, який вів прийом у Центрі надання адмінпослуг. 

У ній йшлося про те, що водій маршрутки №37 Рівного грубо спілкувався з пасажирами, не надав квиток на проїзд.

 

Також у салоні його маршрутки була відсутня інформація про перевізника.  

 

Як розповіла заступник начальника Держпродспоживслужби Рівненщини Оксана Немкович, споживачу пояснили, що

відреагувати на скаргу могли б, якби мали інформацію про перевізника.

 

І порадили звернутися у міське управління транспорту і зв'язку. Адже воно може за номером маршрутки встановити перевізника і водія, оскільки укладає угоди на перевезення. 

Однак, як розповів Радіо Трек начальник управління транспорту Василь Сливка,

поки з такою скаргою на водія до них не зверталися. 

Тим часом з Держпродспоживслужби нагадують, що у кожну другу п'ятницю місяця з 9 до 16 години проводять прийом громадян у Рівненському ЦНАПі.  

Радіо Трек: НОВИНИ

Радіо ТРЕК у Telegram · Twitter · Facebook.
Viber: 063-734-106-4
Мирослава Опанасик

Мирослава Опанасик

Відкрити плей-лист

Собаку по кличці Сем шукають у Рівному

Пес втік після обстрілів. Він має довгу світлу шерсть, довгі лапи та гострі вуха. Може бути в районі Віденської, Щасливого, Мототреку або Радіозаводу. Номери власників: 068-28-97-319 або 068-041-14-08

У Рівному знайшли посвідчення учасника бойових дій

У Рівному на зупинці 12 школа, знайшли посвідчення учасника бойових дій. Документ виданий, на ім'я Рогожніков Віктор Петрович. За деталями звертайтесь за номером: 099 92 60 612

У Рівному знайшли техпаспорт на прізвище Поліщук

У Рівному 1 листопада знайдено техпаспорт, в районі масив Київський. Документ виданий, на ім'я Поліщук Наталія Володимирівна. За деталями звертайтесь за номером: 096 118 5225

Більше оголошень