На українських АЗС замість бензину заливають «бодягу»: названі мережі заправок

При такій величезній кількості бензолу проблеми зі здоров'ям у водіїв та пішоходів практично неминучі

Об'єми фальсифікованого пального в Україні зменшуються. Збувають же його в невеликих містах. «Бодяжать» бензин А-95, за даними експертів, лише кілька мереж, серед яких – ANP і АВІАС.

Про це повідомляє Інститут споживчих експертиз. Там зазначили: зазначені мережі «останнім часом в принципі лихоманить, тож результати важко назвати несподіваними».

Також, за даними експертів, не відповідає нормам профільного ДСТУ пальне ще у таких мережах:

  • KRAFT – у бензині якої було виявлено перевищення вмісту сірки у 35 разів.

— 352 мг/кг за норми не більше 10, – розповіли в Інституті.

  • DNIPRO OIL GROUP – у бензині якої було виявлено «захмарне» перевищення вмісту сірки у 70 разів.

Крім того, зазначили експерти, об'ємна частка отруйного бензолу в пробах мереж KRAFT та DNIPRO OIL GROUP також перевищує норму:

  • у бензині з АЗС KRAFT було зафіксовано майже чотириразове перевищення;
  • у DNIPRO OIL GROUP перевищення виявилося більш ніж семикратним.

— Це небезпечна сполука, від якої утворюється нагар та відбувається перегрів двигуна.

 

При такій величезній кількості бензолу, проблеми зі здоров'ям у водіїв та пішоходів практично неминучі.

 

Власне, як і фактично гарантована поломка автомобіля, – резюмували в Інституті.

Результати усіх АЗС можна переглянути у нашому телеграмі.

«Бодяги» поменшало

Загалом, констатували експерти, кількість фальсифікованого ресурсу на ринку значно знизилася. Причиною цього називається зменшення кількості кустарних виробництв – т.зв. «міні-НПЗ».

— Найбільші з них розбили російські бомби та снаряди, інші знизили обсяги через проблеми з ресурсом та логістикою.

 

Саме тому багато мереж з «червоної» зони [невідповідність чистоти палива нормам] перемістилися в «синю» [середній рівень чистоти] – бо тепер доводиться все ж таки торгувати імпортним пальним, – пояснили в Інституті.

При цьому там підкреслили: кількість кустарного пального, що залишилася, пішла в основному малим регіональним мережам – «оскільки їм не потрібні значні обсяги». Тому, рекомендується, автомобілістам з невеликих міст і селищ слід «проїхати зайвих кілька кілометрів до великої заправки, щоб не потрапити в халепу».

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook