«Може, у них - золота вода?», - рівнянин поскаржився на «Водоканал»

Через суттєву переплату за послуги

Повірка лічильника обернулася неприємністю

Платив за воду за показниками лічильника житель Рівного Василь Ситай з вулиці Єдності, 16/164. Але місяць тому йому лічильник зняли. 

Працівники «Рівнеоблводоканалу» при повірці лічильника виявили, що він неправильно працює, причому на користь їхнього підприємства. Тобто замість 10 кубів води налічує 12.

 

Вони лічильник зняли. Сказали, що його потрібно замінити, - каже споживач.

Про те, що лічильник відразу треба замінити, при знятті несправного приладу йому не сказали. Тож купив Василь Ситай новий лічильник тільки через місяць. І це обернулося для нього неприємним сюрпризом.

Виявилося, що за місяць без лічильника нам нарахували плату на кожного мешканця квартири. І замість близько 230 грн, як ми платили за лічильником, виставили рахунок на понад 1000 грн, бо у квартирі мешкає 4 людей, - розповів споживач.

«Водоканал» хоче на нас нажитися»

Василь Ситай вважає несправедливістю таку оплату. Бо, пояснює, працівники «Водоканалу» мали поінформувати його, що для того, щоб плату рахувати за лічильником, потрібно його замінити у 5-денний термін.

Тепер виходить, що «Водоканал» через несправний лічильник (а це ж його працівники його повіряли досі і визнавали справним) отримав від мене щомісячно зайву оплату за 2 куби води.

 

Окрім того, ми платили йому за воду за другим лічильником, бо їх у квартирі два (один - у ванній і другий - в туалеті).

 

А тепер ще й хоче нажитися, виставивши драконівський рахунок не за лічильником. Може, у них золота вода?

 

«Ми не винні», - «Водоканал»

У «Рівнеоблводоканалі» кажуть, що їхньої вини у цій ситуації нема. Адже не їхні працівники здійснювали повірку лічильника Василю Ситаю. Пояснює директор з комерційної діяльності «Рівнеоблводоканалу» Микола Ткачук:

Наша основна діяльність - це водопостачання і водовідведення. А повірку можемо робити, а можемо й не робити.

 

Якщо набрали забагато робіт, то більше не беремо, а передаємо їх іншим організаціям. У місті є 5 таких організацій, які мають право робити повірку лічильників.

 

Вплинути на них, щоб вони інформували споживачів про необхідність заміни несправного лічильника у 5-денний термін не можемо. 

 

Також Микола Ткачук додає:

Вимога про 5-денний термін прописана у законі про комерційний облік теплової енергії та водопостачання. А незнання закону не звільняє від відповідальності. 

У такій великій платі винна обласна рада?

Микола Ткачук пояснює, що у разі відсутності лічильника плату за воду нараховують на кожного мешканця, зареєстрованого у помешканні. А її встановлює Рівненська обласна рада.

Нині це 230-250 грн на місяць на одну людину.

Цю суму розрахували, виходячи з таких витрат води: 

На людину на добу нараховується близько 260 літрів води (це приблизно 2 повні ванни - Ред.) залежно від ступеня благоустрою житла (наявності газової колонки, ванни чи душової тощо). Це дуже середнє споживання на одного мешканця, - вважає Юрій Ткачук. 

 

На питання, чому споживачу не нарахували середньомісячну плату за рік, директор з комерційної діяльності відповідає так:

Це можемо робити, якщо у будинку встановлений загальнобудинковий вузол обліку. Тоді знаємо, скільки води отримав будинок і можемо розподілити її на квартири. 

 

Який вихід із ситуації?

Микола Ткачук каже, що навіть не знає, чим можна допомогти Василю Ситаю:

Можна зробити перерахунок плати за умови, що він надасть документи, що у квартирі не проживали люди. Наприклад, є довідка, що працювали в іншому місті, чи були на військовій службі, чи перебували у місцях позбавлення волі. 

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook