Можна безкоштовно повернутися назад: безоплатні послуги Укрзалізниці, про які не знають пасажири

Більшість пасажирів навіть не підозрює, що існують безкоштовні послуги, які входять у вартість квитка, зокрема й електронного

Про них нагадує портал Visit Ukraine

Безкоштовні послуги «Укрзалізниці», про які НЕ знають пасажири

  • Пасажири, які придбали паперові або електронні квитки, мають повне право безкоштовно користуватися туалетами на залізничних вокзалах та станціях, через які курсує потяг. Зазначається, що платні вбиральні або платні зали очікування з послугами підвищеного комфорту можуть працювати лише в тому випадку, якщо станція або вокзал має їх безкоштовні аналоги.
  • Кожен пасажир має право звернутися до провідника, щоб отримати безкоштовний окріп, якщо у цьому є потреба.
  • Кожен пасажир має право безкоштовно користуватися холодильником та НВЧ-піччю, які знаходяться у купе провідника. 
  • Кожен пасажир, який має потребу у медикаментах, може отримати доступ до безкоштовної аптечки, яка зазвичай знаходиться у провідника.
  • Якщо пасажир боїться висоти або почуває себе некомфортно на верхній полиці, він має право безкоштовно отримати спеціальні ремені безпеки.
  • У правилах перевезення громадян залізничним транспортом зазначено, що пасажир має право не складати постільну білизну після використання. Пункт 63 Порядку обслуговування громадян залізничним встановлює: доставка постільної білизни на спальне місце та складання її за 30 хвилин до прибуття в пункт призначення є обов’язком провідника. 
  • Кожен пасажир, який з будь-яких причин проїхав свою зупинку, має право безкоштовно повернутися назад. Для цього необхідно звернутися до начальника потяга та пред’явити свій квиток. Після чого буде складено відповідний акт про продовження дії квитка, завдяки якому пасажир матиме змогу безкоштовно дістатися до кінцевого пункту призначення, зазначеного у його білеті. 
  • Якщо купе обладнано кондиціонером, але він виявився несправним, кожен пасажир, заздалегідь попередивши провідника, має право пересісти у вагон з робочим кондиціонером, за умови наявності там вільних місць.
  • Пасажири не зобов’язані ні з ким ділитися своїми полицями, адже право для використання нижнього місця для ручної поклажі має пасажир, який проїжджає на нижній полиці, а верхнього – пасажир, який проїжджає на верхній полиці. 
  • У вартість кожного квитка входять послуги страхової компанії. Тому якщо пасажир травмується під час поїздки, він має право отримати компенсацію. Для цього необхідно оформити акт про нещасний випадок, зберегти квиток та зв’язатися зі страховою компанією, контакти якої зазначені у квитку.  

 

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook