Мода 2022: стиль одягу диктує війна (ФОТО)

Українці змінили підхід до вибору вбрання

Війна вплинула на моду. Тепер вона керується новими правилами, говорить стилістка з Кропивницького Алеся Харченко:

1. Повільність

Повільна мода – це світова тенденція екологічного споживання.

Вона прагне підкреслити цінність та важливість якості, вибору матеріалів, з яких виготовляють одяг.

 

Це надання переваги екологічному та довговічному вбранню.

За словами Алесі Харченко, війна стала каталізатором появи повільності в моді, бо була зруйнована логістика. Довелося шукати нові шляхи, нових постачальників, нові тканини, фурнітуру. Були розгромлені цехи, виробники одягу змушені були виїжджати. Тому вони мали сповільнитись. Примусово. І переоцінити свій бренд.

2. Раціональність

Крім брендів, переоцінкою зайнялися й українці.

Люди стали прискіпливішими до якості, почали робити ставку на базові речі, а не на тренди, як раніше. Змінилася позиція від кількісного до якісного характеру речей.

За словами стилістки, речі нині купують більш виважено.

Я навіть придумала такий термін, який характеризує запити останнього часу: гардероб-валіза.

 

Тобто це сукупність речей поза часом, яким вистачить місця в одній валізі для подорожей, які будуть перекривати усі сфери сучасної активної жінки.

 

Ба більше: вони мають бути прийнятні у будь-якому куточку світу.

 

 

3. Перевага - українському

Люди тепер більше уваги звертають на українські бренди і на одяг з етномотивами та українською символікою.

Наше вбрання – це спосіб комунікації зі світом.

 

Після 24 лютого світ побачили багато патріотичних колекцій від усіх українських брендів.

 

Майже кожен бренд, якщо не почав шити взуття та фліски для тероборони, висловлював свою позицію у колекціях.

 

Джерело: suspilne.media

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook