Майже половина матерів незадоволена дистанційним навчанням: опитування
Переважно через організацію навчального процесу вдома і незмогу пояснити складний матеріал
Чимало матерів висловлюють занепокоєння щодо ефективності дистанційної шкільної освіти.
В умовах пандемії та запровадження в Україні карантину їм довелося самостійно взятися за навчання дітей різного шкільного віку.
Найпоширенішими труднощами для матерів стали необхідність самостійно організовувати навчання (стежити за розкладом, за виконанням дитиною завдань тощо), а також труднощі з поясненням складного матеріалу та мотивацією школярів навчатися вдома.
Про це йдеться у результатах опитування «Жінки в умовах пандемії та їхні потреби», яке нещодавно провела ГО «Центр прав людини ZMINA» за підтримки Українського жіночого фонду.
Загалом відгуки жінок, які мають дітей шкільного віку, щодо ефективності дистанційного навчання та рівня забезпеченості дітей такою можливістю були змішаними.
Так, незадоволені результативністю дистанційної шкільної освіти 40% матерів. Із них «скоріше неефективною» освіту своїх дітей вважають 24% жінок, а 16% називають її «вкрай неефективною».
Водночас, близько третини матерів переважно задоволені ефективністю дистанційної освіти – 29%. Із них «скоріше ефективною» шкільну освіту під час карантину вважають 20% опитаних, а «цілком ефективною» – 9% респонденток.
Іще майже третина - 31% матерів школярів – так і не змогли визначитися зі своєю оцінкою, тож обрали варіант «важко відповісти».
Якщо ж говорити про забезпеченість школярів онлайн-засобами, то чверть матерів кажуть, що їхні діти абсолютно не забезпечені онлайн-засобами, менше половини говорять про часткову забезпеченість, а ще близько третини – про забезпеченість онлайн-інструментами лише з окремих предметів.
При цьому, лише 3.7% опитаних жінок зазначили, що не мають проблем в організації дистанційної освіти, і що дитина чи діти вчаться самостійно.
Водночас, 24% респонденток поскаржилися на труднощі, викликані дистанційною освітою дітей.
Опитаним важко самостійно організовувати навчання дітей, самотужки пояснювати дитині складний навчальний матеріал та мотивувати дитину на навчання поза школою.
Решта варіантів опитування отримала набагато менше відповідей:
- 7% учасниць опитування повідомили, що їм складно розібратися з технічними питаннями у роботі з онлайн-платформами,
- 5.9% – про брак комп’ютерної техніки чи особистого простору для навчання дитини,
- 3.8% – про брак технічних можливостей, до прикладу, низьку швидкість інтернет-з'єднання.
Нагадаємо, за парти школярі повернуться лише 1 вересня.
Наші новини у Тelegram. Номер у Viber: 063-73-4-106-4
Радіо Трек: НОВИНИ