Масштабний збій у «Київстарі»: проблеми з дзвінками та інтернетом, сайт та додаток теж недоступні

Українці масово скаржаться на роботу оператора

Вранці, 3 лютого, у роботі оператора мобільного зв'язку Київстар стався збій. Абоненти не могли здійснювати та приймати дзвінки, спостерігалися проблеми з доступом до сайту.

У разі спроби здійснити дзвінок абонент чув повідомлення, що на його рахунку недостатньо коштів.

Не було можливості перевірити стан рахунку – не працював код для перевірки *111#.

 

Неможливо було зайти до особистого кабінету програми «Мій Київстар».

 

Мобільний інтернет водночас працює.

У «Київстар» повідомляють клієнтам, що фахівці вже працюють над розв’язання проблем. Також обіцяли автоматично нарахувати компенсацію для абонентів, які зіткнулися з труднощами.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook