Масштабний збій у «Київстарі»: проблеми з дзвінками та інтернетом, сайт та додаток теж недоступні
Українці масово скаржаться на роботу оператора
Вранці, 3 лютого, у роботі оператора мобільного зв'язку Київстар стався збій. Абоненти не могли здійснювати та приймати дзвінки, спостерігалися проблеми з доступом до сайту.
У разі спроби здійснити дзвінок абонент чув повідомлення, що на його рахунку недостатньо коштів.
Не було можливості перевірити стан рахунку – не працював код для перевірки *111#.
Неможливо було зайти до особистого кабінету програми «Мій Київстар».
Мобільний інтернет водночас працює.
У «Київстар» повідомляють клієнтам, що фахівці вже працюють над розв’язання проблем. Також обіцяли автоматично нарахувати компенсацію для абонентів, які зіткнулися з труднощами.
Радіо Трек: НОВИНИ