Людям приходять «космічні» платіжки за газ: як домогтися перерахунку?

І головне – від кого його вимагати

Через помилки в облгазі або ж у разі невчасного подання показників лічильників, існує загроза отримати завищені платіжки за газ. Якщо це сталося, вам потрібно звернутися до облгазу з вимогою провести коригування рахунку.

Про це повідомляють, власне, у ГПК «Нафтогаз України».

Так, до компанії звернулася жінка, яка затребувала пояснення, оскільки вона отримала майже 6 тис. грн боргу за літні місяці, однак, за її словами, використати стільки вона точно не могла.

- Поясніть мені, будь ласка, як нараховується оплата! Мені на нульові показники нарахували майже 6000 грн боргу.

 

В червні (літньому!!!) місяці ваша організація сама придумала мені 300 м³ витраченого газу у квартирі! Цікаво, куди я витратила стільки газу влітку, якщо я і взимку стільки не витрачаю! – обурюється українка.

На це представники компанії відповіли, що принцип обліку обсягів спожитого газу відбувається за певним алгоритмом:

  • споживач кожного місяця, з 1-го по 5 число, передає показники лічильника Оператору ГРМ;
  • тоді оператор ГРМ передає дані спожитого об’єму Оператору ГТС;
  • а ГПК «Нафтогаз України» подає запит щодо об’ємів по споживачам до Оператора ГТС, який, своєю чергою, надає дані по надісланому запиту.

- І лише тоді «Нафтогаз України» нараховує суму до оплати, - наголошують у компанії.

Тобто, у разі незгоди з нарахованими обсягами, людині потрібно звернутися в облгаз для коригування.

Після того, як буде отримано скориговані дані від облгазу, за конкретним рахунком буде здійснено перерахунок суми до оплати.

До речі, у «Нафтогазі» наголошують, що згідно з чинним законодавством, попередній постачальник не може відмовити клієнту у поверненні переплати.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook