Львівська залізниця запропонувала Рівненській облраді забрати на утримання знамениту вузькоколійку
Кажуть, цей маршрут збитковий і, крім того, це – туристична перлина області
Рівненська вузькоколійка «Антонівка-Зарічне» може зупинитися через брак фінансування. В «Укрзалізниці» цей маршрут називають збитковим і пропонують обласній раді забрати залізницю на баланс, оскільки вона є туристичним об’єктом. Аби вузькоколійка, яка для мешканців віддалених поліських сіл є практично єдиним способом дістатися до інших районів, не припинила свою роботу, потрібні чималі кошти, розповів начальник пасажирського сектору Рівненської дирекції пасажирських перевезень Павло Александрук:
Стосовно питання тяги, тобто локомотива, то це - найбільш гостре питання, тому що нині поїзд курсує лише три дні на тиждень. І то буває таке, що поїзд взагалі не виїжджає, бо фактично немає, як його ремонтувати.
Нові локомотиви: така техніка виготовляється лише в Росії, тобто є, але лише там. Орієнтовна вартість нового локомотива буде до 30 млн грн. Тобто, якщо все разом додати, то приблизно загальна вартість матеріалів на більш-менш відновлення (залізниці – авт.) – до 100 млн грн.
Між тим, профільна комісія облради зазначила, що взяти на утримання вузькоколійну залізницю не може, адже її функцією є, насамперед, перевезення пасажирів. А за це відповідає Львівська залізниця, а не місцеві органи.
Тож члени комісії рекомендуватимуть народним депутатам Василю Яніцькому та Ганні Гопко, яка і звернулася до них із закликом зберегти роботу залізниці, самим посприяли у цьому, але вже на державному рівні. Крім того, комісія запропонувала Рівненській дирекції залізниці дізнатися, чи немає в Україні такого ж локомотива, який просто простоює десь на підприємстві.
До слова, у Рівненській дирекції Львівської залізниці зазначили, що закривати цей маршрут не планують. Однак, може статися і так, що потяг зупиниться десь посеред дороги, а відремонтувати його - нічим.
Наші новини у Тelegram. Номер у Viber: 063-73-4-106-4
Радіо Трек: НОВИНИ