Лікарі-партнери, call-центр і нові безкоштовні послуги – у поліклініці на Ювілейному (ФОТО)

У центрі ПМСД «Ювілейний» розповіли про перспективи розвитку

Головний лікар «Ювілейного» Вікторія Покоєвчук детально розповіла про стратегічні плани розвитку закладу, зокрема, етапи стратегічного планування, поділилася цінностями, що об’єднують колектив.

Окремо зупинилася на стратегічних напрямах розвитку ЦПМСД «Ювілейний» на 2020-2021 років. Про це пише «Медичний вісник».

– Насамперед акцентуємо увагу на покращенні рівня задоволеності пацієнта та розвитку партнерських відносин між лікарем і пацієнтом.

 

Турбуємося про створення комфортних умов для роботи персоналу та перебування відвідувачів, розвиток системи фінансової стабільності Центру.

 

Мова йшла про розвиток пацієнторієнтованості, повагу до цінностей, переконань і озвучених потреб пацієнта, координацію та інтеграцію догляду за хворими.

 

А ще про систему управління якістю, особливості впровадження міжнародних клінічних настанов, комунікацію та навчання персоналу.

СALL-ЦЕНТР І ОНОВЛЕНА РЕЄСТРАТУРА

З 1 березня в Центрі ПМСД «Ювілейний» працює IP-телефонія. Відтепер отримати всю необхідну інформацію, що стосується роботи амбулаторій №№ 1, 2, 3 і 4 Центру (за адресою вул. Макарова, 3) можна за номером 0 800 21 53 54 (щоденно з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 20.00 та в суботу з 9.00 до 14.00).

– За єдиним номером телефону в диспетчерів нашого call-центру можна буде дізнатися графіки роботи та мобільні телефони лікарів, адреси та час роботи амбулаторій, перелік документів, необхідних для укладення декларацій або отримання довідок, особливості проходження профілактичних оглядів, графік прийому аналізів у кожній амбулаторії, наявність тієї чи іншої вакцини та номери кабінетів, де проводять щеплення, перелік аптечних закладів, що беруть участь у програмі «Доступні ліки», а також записатися на прийом до свого сімейного лікаря та отримати іншу довідкову інформацію, — розповіла менеджер з антикризової роботи ЦПМСД «Ювілейний» Валентина Дука.

За її словами, це важливо, адже медичні реєстратори матимуть змогу приділити більше уваги кожному відвідувачу і в цілому сервіс центру ПМСД «Ювілйений» значно покращиться.

Тим більше, що дзвінки на номер 0 800 21 53 54 від будь-якого оператора України будуть безкоштовними.

Нині у медичному закладі працює кілька ліній ІР-телефонії, паралельно до кінця березня у звичному режимі працюватимуть мобільний та стаціонарний телефони реєстратури.

- Особливої уваги заслуговують ефективні зміни в організації адекватного знеболення для паліативних хворих. Ми просто зобов’язані зробити так, щоб жодний пацієнт у критичній ситуації (а паліативна допомога – це вже важка ситуація) не відчував болю.

 

Емоційна підтримка, зменшення страху, залучення сім’ї та друзів – все це не менш важливо, які й доброзичливість, професіоналізм, доступність лікаря.

 

У нас є можливість нового формату віддаленого спілкування з пацієнтами: мобільним телефоном, скайпом, вайбером, – головне, щоб результат був позитивний. І хоча лікар зараз не ходить на виклики, проте не має забувати, що відвідання лежачого або тяжкого пацієнта – його обов’язок.

 

Мені приємно, що ми перші в місті ввели в нашу роботу критерії якості та застосовуємо принцип доказової медицини, розробляємо нові клінічні маршрути. Говоримо й про те, що наш заклад має стати центром передового досвіду.

 

Все, що ми зробили, – надзвичайно важливо, але якби не злагоджена робота нашого колективу, ми не отримали б таких результатів, — резюмувала Вікторія Покоєвчук. 

Наші новини у ТelegramНомер у Viber: 063-73-4-106-4

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook