Де брати гроші, яка реклама - найефективніша: кияни у Рівному навчали створювати незалежні сайти

Для онлайн-ЗМІ

Засновники столичного видання «Хмарочос» Юлія Салій і Тарас Кайдан у неділю на запрошення рівненської громадської організації «Платформа взаємодій «Простір» провели навчання для всіх охочих.

За 5 років існування їхнього видання вони змогли добитися 250 тисяч заходів на сайт за місяць, сягнути 24 тисяч підписників у Фейсбуку та 70% читачів їхнього видання - киян.

 

До того ж, завдяки ґрунтовним і грамотним публікаціям завоювали авторитет на ринку і сформували власне коло читачів, до числа якого входять успішні бізнесмени, архітектори, депутати міськради, IT-шники тощо.

У "Хмарочосі" пишуть про розвиток та історію міста, публічні простори, транспорт та мобільність, архітектуру, місцеву економіку та політику, розвиток локального бізнесу, освіту, права людини, збереження навколишнього середовища.

За словами «хмарочосівців», для створення онлайн-видання потрібно підібрати команду, розподілити обов’язки, запустити сайт на якійсь з інтернет-платформ, організувати робочі процеси, поставити цілі на місяць, квартал, рік і аналізувати, чи вдалося їх сягнути.

Важливо розробити стратегію розвитку медіа (яку проблему вирішуватиме, чи бачать її інші, хто вже її вирішує, у чому перевага перед ними), визначити його місію, аудиторію (за віком, статтю, родом занять тощо). Також потрібно проаналізувати свої переваги, недоліки, можливості і ризики.

Зупинилися вони й на тому, хто даватиме гроші на медіа.

Це можуть бути грантодавці, інвестори, рекламодавці. Також видання може заробляти з допомогою платної підписки на новини, проведення конференцій, освітніх заходів, створивши власну медіа-агенцію.

Дуже цікавий підхід до написання рекламних текстів озвучила Юлія Салій. За її словами, найкраще читається

нативна (природна) реклама – та, яка подається ненав’язливо, в замаскованій формі і за формою та змістом відповідає редакційному контенту. Вона наче випадково згадує про бренд.

 

На відміну від звичайних піар-текстів, нативна реклама дає більше переглядів, збільшує час перебування на сайті, не блокується спеціальними програмами і додає клієнтів рекламодавцю.

Втім, для того, щоб запровадити саме таку рекламу, доводиться з рекламодавцями вести тривалі переговори, інколи навіть жорсткі, щоб переконати його у правильності саме такого написання тексту. Але це сприяє тому, що рекламодавець залишається задоволений результатом. А інші клієнти, натхненні його прикладом, вже замовляють і собі таку рекламу.      

Радіо Трек: НОВИНИ

Мирослава Опанасик Радіо Трек
Поширити в Facebook