Клієнт «ПриватБанку» лишився без грошей: банкомат просто «з'їв» купюри
У банку перепрошують «за можливі незручності»
Один із клієнтів «ПриватБанку» поскаржився на проблему з отриманням готівки у банкоматах цієї фінустанови. За словами чоловіка, він залишився без своїх грошей через банкомат, який списав кошти з картки, але не видав їх на руки. І це - вже вчетверте за останні 7 місяців, наголошує обурений клієнт.
Скаргу він залишив на сайті Мінфіну.
- 10.2022 в черговий раз це банк залишив мене без грошей. Знімав в банкоматі 4000 грн, знову в їх банку якась проблема і банк гроші списав з карти і не видав, ця історія з цим горе-банком у мене 4 раз на 7 місяців, в черговий раз я без грошей і повинен чекати, коли вони там розберуться. Чому я, як клієнт, завжди в мінусі?
В «ПриватБанку» відреагували на скаргу. Працівники фінустанови прокоментували ситуацію і зазначили, що спробують вирішити проблему. Однак, чому стаються подібні помилки, причому настільки часто, уточнювати не стали:
- Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Для прийняття рішення по заявці нам необхідно отримати звіт про залишок коштів на пристрої, інкасувати його. Ми намагаємося встигнути дати відповідь в обіцяний вам термін, - йдеться у відповіді на скаргу клієнта.
Що робити, якщо гроші з картки списали, а банкомат їх не видав?
Порядок дій озвучили у Фонді гарантування вкладів фізичних осіб.
- Не панікувати. Проблеми в роботі терміналу/банкомату можуть виникнути через короткочасний збій в системі. Іноді варто просто почекати деякий час, щоб внесені гроші надійшли на рахунок.
Зверніть увагу! Банкомат може видати залишок через певний проміжок часу. Якщо вас в цей момент поруч не буде, а гроші забере хтось інший, повернути готівку буде набагато складніше.
- Зафіксувати всі деталі. Щоб надалі довести факт недоотримання вами готівки через термінал/банкомат, обов'язково запам'ятайте або запишіть такі дані:
- точний час виконання банківської операції (дату, години й хвилини);
- адреса розташування термінала/банкомату, його номер, якщо він зазначений на лицьовій стороні пристрою;
- суму внесених вами й отриманих терміналом/банкоматом грошових коштів;
- наявність або відсутність у терміналу/банкомату камер відеоспостереження (записи можуть підтвердити всі ваші дії).
- Звернутися в банк. При цьому, якщо карта була видана одним банком, а користувалися ви нею у банкоматі іншого банку, то звертатися потрібно саме до до банку-власника банкомата.
Якщо проблеми виникли в іншій державі - зверніться до банку, який видав вам картку. Але пам'ятайте, що перевірка такої операції може зайняти до 2 міс.
Зателефонуйте на гарячу лінію банку (телефон може бути вказаний на банкоматі або «на вашій картці» ), не відходячи від місця події. Співробітники банку вас проінструктують про порядок дій у подібній ситуації.
Якщо телефоном вашу заяву в банку не зареєстрували, залиште письмову претензію до банку. У ній вказується:
- П.І.Б. і паспортні дані,
- інформація про картку, термінал/банкомат та подію, що сталася,
- а ще - вимога про повернення ваших коштів та /або виготовлення нової картки.
Заяву треба подавати не пізніше наступного дня з моменту виникнення проблеми з терміналом/банкоматом.
У відділенні банку вашу заяву мають обов’язково зареєструвати та присвоїти їй відповідний номер. За таким номером заяви ви зможете надалі контролювати розв'язання вашої проблеми. Для надійності зніміть копію з заяви-претензії й залиште її собі. Або напишіть заяву у двох примірниках і попросіть поставити підпис та продублювати реєстраційний вхідний номер про прийняття на вашому примірнику.
За фактом, описаним в заяві-претензії банк проведе розслідування. При інкасації перевірять, чи є в терміналі/банкоматі зайві гроші, потім можуть при необхідності переглянути записи з камер відеоспостереження і відстежити грошові перекази за рахунком. Формальний термін розслідування подібних ситуацій - до 45 днів.
Як убезпечити себе від технічних збоїв терміналу чи банкомату?
Щоб зменшити ризик виникнення проблем при роботі з терміналами/банкоматами, достатньо дотримуватись таких простих рекомендацій:
- не вносьте у купюроприймач зім’яті або пошкоджені (надірвані та\або заклеєні) банкноти
- перед внесенням пачки банкнот, зніміть з неї гумки та затискачі
- не запаковуйте готівку великими партіями - більш як 40 купюр за раз
- якщо на вулиці мороз (нижче за -10...-15 °C), користуйтеся банкоматами, що стоять в опалюваних приміщеннях. На холоді збільшується ймовірність виникнення технічних збоїв у банкоматі.
Нагадаємо, що днями «ПриватБанк» повернув своїм клієнтам важливу послугу - тепер у терміналах знову можна отримувати міжнародні перекази.
Радіо Трек: НОВИНИ