Дурять своїх: як українські перевізники хитрують, щоб прорватися через заблокований кордон

До чого вдаються, аби проїхати поза чергою, - розповів один з далекобійників

Деякі водії-українці купляють документи, що нібито вони везуть гуманітарку, для того, аби без черги дістатися до пункту перетину кордону. Про це в інтерв’ю «Главкому» розповів український далекобійник Павло Павлов.

За його словами, автівки, які везуть гуманітарну допомогу, пропускають без черги до пункту перетину кордону.

Є випадки, коли водії-українці купляють документи, що нібито вони везуть гуманітарку, чіпляють цей «доказ» на лобове скло і проїжджають до пункту перетину кордону без черги.

 

А вже там перед проходженням кордону з лобового скла цей папірчик прибирають. Таким чином нас часто дурять колеги-водії, – каже далекобійник.

Павлов наголошує, аби уникати подібних ситуацій, місцева транспортна служба почала надавати перелік автомобілів, які потрібно пропустити, інші ж – перевіряють поліціянти.

Після перевірки автомобілі з нечесними водіями завертають назад, на кінець черги, – пояснив перевізник.

 

Як зазначив далекобійник, правоохоронці по-різному ставляться до українських водіїв на кордоні.

Хтось з нами нормально спілкується, намагається допомогти, щось роз’яснити. Деякі налаштовані на конфлікт, самі провокують на суперечки.

 

Коли тривалий час не було ніякого руху у черзі, ми зібралися з водіями і пішли у бік кордону, розпитати про причини.

 

На кордоні нас зустріли екіпіровані поліцейські зі щитами, кийками, у шоломах, агресивно налаштовані, ніби ми їх будемо зараз трощити.

 

А ми ж просто ішли поговорити, домовитися, – розповів Павлов.

Крім, того водій каже, що отримати медичну допомогу на кордоні легко не вийде.

Не бачив карету швидкої, яка хоча б у районі кордону чергувала би.

 

Як буде потреба, хіба що телефонувати до швидкої можна, я гадаю.

 

Якщо треба ліки, слід повертатися до Хелма.

Там на заправці у місті можна і в душ сходити.

 

Також можна заправитися, адже навіть стоячи на місці, ми витрачаємо пальне. Хоч би пів години на день має попрацювати двигун, аби зарядився акумулятор. Також на вулиці уже холодно, потрібно нагріти салон, - наголосив водій.

Павлов каже, коли їхав у рейс, то знав, що буде перекриття кордону.

Проте розраховував, що у черзі стоятиму максимум шість днів. Були моменти, коли черга узагалі не рухалася цілу добу, – додав далекобійник.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook