Другий місяць карантину: яку роботу шукають українці

Збільшився попит на дистанційну роботу

З початку карантину чимало українців займаються пошуком роботи.

Експерти grc.ua дослідили, які вакансії найчастіше шукали українці посеред квітня.

Найчастіше шукали роботу у сферах  ІТ, продажів, вищого менеджменту, маркетингу, виробництва, сільського господарства, бухгалтерії, мистецтва, розваг та мас-медіа.

Найбільш активними серед пошукачів були молоді спеціалісти та кандидати без досвіду у потрібній їм спеціальності.

У дослідженні йдеться, що за час карантину також зросла кількість резюме, які розмістили маркетологи та PR-менеджери. Їх побільшало на 72%.

Крім того, пошукачі також цікавляться вакансіями операторів call-центрів, спеціалістів з введення даних, перекладачів та водіїв.

До непопулярних спеціальностей, в яких протягом квітня розмістили менше ніж 1% резюме, потрапили сфери: туризм, готелі, ресторани (які ще на початку року не входили у ТОП-10 найменш привабливих сфер), домашній персонал, автомобільний бізнес, спортивні клуби, фітнес, салони краси, інсталяція і сервіс та страхування.

За час карантину зріс попит і на дистанційну роботу. У квітні про своє бажання працювати віддалено зазначає кожний п’ятий пошукач (20%). Однак на сьогодні продовжують обирати вакансії офісної роботи.

Наші новини у ТelegramНомер у Viber: 063-73-4-106-4

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook