Чому ми перестаємо чути улюблені парфуми на собі?

Справа не в якості парфумів

Чому ви не чуєте аромат на собі, але його чують люди навколо вас? Тому що він постійно перебуває у вашому інфополі (на вас, на вашому шарфі, на одязі, який висить у гардеробній) та подразнює рецептори. Ваш організм намагається впоратися з цим навантаженням і «заглушає» його. 

Буває, що людина постійно користується одним ароматом і за кілька років їй починає здаватися, що він уже не той. Мовляв, під час покупки аромат був яскравий, об’ємний, шлейфовий, усе навколо ним пахло, а зараз він не тримається й пів години.

Люди починають шукати проблему в ароматі, але не беруть до уваги те, що вже кілька років згодовують своїм рецепторам одну й ту саму композицію.

Річ не в «поганому» виробнику, який змінив формулу: йому не було сенсу цього робити, адже аромат користується попитом, а його інгредієнти так само доступні. Річ у змінах, які відбуваються з нами. Змінюємося ми – змінюється наш ольфакторний досвід. Ми починаємо інакше сприймати аромати, які колись любили.

Коли людина витрачає на аромат доволі велику суму, вона хоче отримати відповідний фідбек, щоб цей аромат завжди її тішив і довго слугував. З огляду на такий запит виробники намагаються зробити свої аромати максимально гучними та стійкими.

Оскільки чимало людей користуються такими ароматами, наша система захисту поволі відсікає їх як подразнювальні фактори.

Що ми робимо у відповідь? Починаємо наносити на себе ще більше аромату. Думаємо, що будемо чути його краще, але насправді робимо тільки гірше й переконуємо свій організм «вимкнути» це тло.

Аби знову отримувати задоволення від улюбленого аромату, треба на деякий час від нього відмовитися.

В ідеалі взагалі зробити перерву від парфумерії й дати рецепторам відпочити. Наприклад, не брати аромат у відпустку.

Джерело

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook
Теги: парфуми