Чому маршрутки Рівного не дотримуються графіків руху: пояснення управління транспорту

Змін на краще поки обіцяти не можуть

Саме тому важко забезпечити дотримання графіків руху маршрутками і курсування їх у вихідні, пояснив Радіо Трек начальник міського управління транспорту і зв’язку Василь Сливка:

Коли українським водіям дозволити працювати за кордоном, багато з них поїхали туди на заробітки.

 

Потім вдарив коронавірус і транспорт зупинився. Водії вимушені були шукати іншу роботу. І назад у галузь не повернулися.

 

А далі почалася війна. Хтось з водіїв пішов у ЗСУ, хтось – у тероборону.

 

Тож у перевізників нині є маршрутки, які просто стоять і нікуди не виїжджають, бо бракує водіїв.

На питання «скільки водіїв не вистачає» Василь Сливка відповідає:

Скільки прийдуть – всіх готові працевлаштувати.

 

Поки було лише пару дзвінків, які цікавилися вакансіями, і 2 людей прийняли на роботу.

 

Це після того, як нам медіа допомогли: опублікували повідомлення про те, що шукаємо працівників.

Нині основний контингент водіїв маршруток міста – пенсіонери.

Людям, яким за 65 років, фізично тяжко витримувати 12-годинний робочий графік. А змінного другого водія – нема.

 

І ми різними способами змушуємо їх працювати довше: десь мотивуємо збільшенням зарплати, десь – ще чимось.

 

Хоча, за нормами, у них має бути 40-годинний робочий тиждень, отже 8-годинний робочий день. Адже перевозять людей, а перевтома – це ризик аварій.  

Тож керівник транспортної галузі Рівного каже, що хоче забезпечити по 2 водії на кожну маршрутку, і відповідно, тоді автобуси зможуть курсувати довше.

Але молодь у галузь не поспішає, хоч і зарплата – конкурентна.

Нині водій маршрутки має за день роботи 1 тис грн зарплати, а на кращому маршруті  - і більше.

 

Але перевізники готові і пенсіонерів брати на роботу. Адже з молоддю, пояснює Василь Сливка, нерідко виникають проблеми. Вона – більш нестримана у висловлюваннях і її треба вчити працювати з людьми.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook