Блогери втратили контракти після вечірки в день пам’яті жертв Голодомору: відомі компанії відмовилися від них (ВІДЕО/ФОТО)
Блогерам-мільйонникам доведеться довго відновлювати свою репутацію
Іменинник Олександр Заліско зі своїми друзями осоромилися гучною вечіркою в День пам'яті жертв Голодомору. Поки блогери-мільйонники відходять від свята, відомі бренди розривають з ними контракти.
Гуляння з нагоди дня народження Олександра Заліска обговорює вся країна. Поки свідоме суспільство запалювало свічки в пам'ять про жертв голодоморів, коли інфлюенсери веселились і розважалися.
Після «голодної туси» 27 листопада блогери-мільйонники ще довго відновлюватимуть свою репутацію. Річ у тому, що відомі українські компанії вже реагують на гостре обурення громадян й одне за одним припиняють співпрацю з блогерами
Відомі компанії розірвали контракти з блогерами-мільйонниками:
Мережа гіпермаркетів METRO
— Ми в «METRO Україна» щиро розділяємо біль українського народу та з великою повагою ставимося до пам'яті жертв Голодомору. Саме тому, компанія «METRO Україна» вважає неприйнятним для себе продовжувати співпрацю з блогерами Олександром Заліском, Олександрою Пустовіт, Наталією Литвин, Олександром Куровським, Дариною Запісочною, Тетяною Самбурською та ведучим Володимиром Остапчуком, – інформує компанія.
Служба доставлення «Нова пошта»
— Нова пошта» не підтримує висміювання пам'ятних подій та їх знецінювання в будь-якому вигляді. Безумовно, ми будемо враховувати нещодавній інцидент у нашому виборі лідерів думок для подальшої співпраці.
Наразі в нас немає з ними діючих контрактів і домовленостей та, з огляду на інцидент, – не буде, – передає служба доставки.
Телекомунікаційна компанія «Київстар»
— Наразі ми не плануємо співпрацювати з інфлюенсерами, які згадані в ЗМІ як учасники цього заходу, – повідомляє «Київстар».
Бренд LOVARE
— Ми не підтримуємо подібні наміри й нам дуже прикро через ситуацію, що сталась. Ми поважаємо історію і не співпрацюємо з блогерами, які не поділяють наші цінності. Проявлення нашого бренду були до цього інциденту, наразі ми припинили співпрацю, – йдеться в повідомленні.
Бренд чоловічого одягу Andreas Moskin
— Офіційно! Andreas Moskin припиняє співпрацю з усіма «елітними» блогерами, які у цей день були на цій вечірці.
Шановні лідери думок, думайте, що робите. Зазвичай у вас роль «праведних», але вчора ви показали істинне обличчя, – різко відреагували представники бренду.
Бренд Pepsi
— Хочемо запевнити, що ми відповідально ставимося до вибору своїх партнерів. Офіційне партнерство з Олександром Заліско було завершено в жовтні 2021 року, – йдеться в повідомленні бренду Pepsi.
Мережа магазинів JYSK
— Компанія JYSK дійсно мала досвід співпраці з блогерами. Та після оприлюднення заходу в недоречний час та зневажливих коментарів його учасників, відмовилися від партнерства з ними, – інформують в JYSK.
Інтернет-магазин Rozetka
— Ми переглянемо нашу співпрацю з усіма блогерами, які брали участь у заході, – обіцяють у Rozetka.
Мережа магазинів «Фокстрот»
— Як до цієї витівки, так і тим більше після, мова не йде про жодну інтеграцію бренду та співпрацю з нею як з блогеркою, – передають представники «Фокстроту».
Радіо Трек: НОВИНИ