Більше не доведеться стояти на кордоні по 12 годин: декому варто приготуватися до серйозних змін

Йдеться про подорожі автобусом

Війна та відсутність авіасполучення змусила українців, що прямують за кордон, пересісти на автобуси. Саме тому Міністерство відновлення вже розпочало масштабні зміни у галузі, щоб, у результаті, наші пасажири мали якісний сервіс.

Тут зауважують:

Прибрати черги неможливо, адже спроможність наших пунктів пропуску ніколи не була розрахована на таке навантаження, але впорядкувати рух — реально.

 

Тестовий режим

З 1 серпня Міністерство запустило у тестовому режимі послугу електронного бронювання часу для перетину кордону на пункті пропуску «Ягодин-Дорогуськ» у Волинській області.

Про це ми писали у матеріалі:

Живих черг на кордоні більше не буде: з серпня в Україні запроваджують нові правила

На початок вересня ми тестуємо цей функціонал вже на 8 пунктах пропуску — до Волині додались Львівська, Чернівецька та Закарпатська області. Надалі будемо також поступово розширювати тестування на всі пункти пропуску, через які прямують автобуси, - каже заступник міністра у Міністерстві розвитку громад, територій та інфраструктури України Сергій Деркач.

За цей час кордон за електронним записом перетнуло майже 5 тисяч автобусів.

Відчутні зміни для пасажирів все ще попереду

Етап тестування потрібен, щоб прорахувати подальше слотування, — тобто щоб ми могли запропонувати водію час, коли він повинен приїхати до кордону та не очікувати в чергах, - каже заступник міністра.

Зараз ми бачимо, скільки автобусів перетинає кордон, які пікові години, скільки у середньому займають процедури контролю. Вся ця інформація буде використана для слотування.

 

 

Що таке слотування?

Водій зможе обрати конкретний часовий проміжок перетину кордону, який передбачений його графіком руху.

Проте, зараз важливо зрозуміти, скільки автобусів, наприклад, можуть приїхати на один і той самий час до кордону, яким чином їх розділити, щоб не створювати скупчення.

 

Нерегулярні перевезення

Важливо зрозуміти, коли та через який пункт вони можуть їхати, та яким чином запропонувати їм слотування. Оскільки цей сервіс стосуватиметься всіх автобусів, що прямують за кордон, важливо створити умови, за яких і регулярні, і нерегулярні рейси можуть їхати без черг та у зручний час, - розповів Сергій Деркач.

Наразі працюємо над варіантом, за яким ми пропонуватимемо нерегулярним автобусам перетинати кордон у «вільні» від регулярних маршрутів проміжки часу. Власне, для цього нам і потрібен етап тестування.

 

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook