Безум у м. Рівне через «штучну ялинку» за 2-3 млн грн (ФОТО)

Самураї і Кішка (АК)

Для японських самураїв дуже важливою була Смерть.

Щоб там їй не передувало, але смерть, як вважалося, самурай мав зустріти достойно.

Якби японський самурай був …ялинкою, то навряд чи міг би мріяти про смерть красивішу і достойнішу, ніж та, що її раз на рік зазнає одна із сотень 60-70-річних ялинок Рівненської області.

 

Тих, які вже дожили свого віку і от-от мають вмерти під поривами вітру чи навалами снігу чи просто в інтересах меблевої промисловості ЄС.

Одній якійсь поталанить і цього року. Її гарно приберуть та оздоблять, прикрасять гірляндами та вогнями. До неї кілька тижнів поспіль ходитимуть люди, а вона даруватиме їм Радість.

Смерть такої ялинки перетвориться на ритуал, який знаменуватиме початок Нового року та нового циклу Життя.

Однак, це геть не радує деяких місцевих активістів, яким дуже хочеться в центрі Рівного чогось неживого, штучного, мертвого. Перефразовуючи:

«Хай вона завалиться і тихо собі вмре та лісова ялинка, але щоб ми цього не бачили.

 

Нехай поїдять її на смерть жуки, які вже поїли так цього року сотні, якщо не тисячі гектарів хвойного лісу в нашій області. Нам тих дерев не шкода.

 

Вже нехай краще ту ялинку зріжуть та відправлять кругляком до Польщі, разом із сотнями тисяч інших кругляків, але головне, щоби нам у центрі Рівного поставили штучне дерево.

 

Пластмасове. Неживе.

Нам дуже хочеться неживого».

Мінімально хороша штучна ялинка – без встановлення і без прикрас – коштує від 600-800 тис. грн.

Щось краще буде коштувати більше, і чим далі краще, тим дедалі більше.

Якби місто вирішило таки купувати штучну ялинку, то аби уникнути подальших нарікань та кпинів, ми, як громада, мали б орієнтуватися одразу десь на 2-3 мільйони гривень.

 

Це без прикрас, освітлення і монтажу.

Натомість жива ялинка з лісу коштує (з привезенням), але без встановлення та прикрас десь  10 000 грн. Хай навіть 20 000.

Є різниця між 20 000 та 2 000 000?

Далі, якщо брати штучну, постане питання з її відповідним зберіганням упродовж року. Скільки б воно коштувало?... Напевно, щось коштувало б.

[media=130745] [media=130744]

До того ж, штучні ялинки після кількатижневого використання на вулиці типово втрачають свій товарний вигляд. А ще рік пролежать десь на складі. Дивись - уже треба нову купувати. Хай не через рік, а два-три.

Для чого?

 

Аби задовольнити примхи людей, які втовкмачили собі щось дивне в голову, а самі до тієї ялинки не факт, що ходять?

Міський голова Рівного відомий тим, що часто і з легкістю задовольняє примхи активістів: дає мільйони на їхні дивні проекти з лавками, стовпами, тумбами, «острівками безпеки» і т.п.

Захаращують дурним місто, що немає сили.

Здавалося, що й тут Хомко здасться і пожертвує здоровим глуздом, аби не наражатися зайвий раз на ґелґотіння в соцмережах.

Але ні. Видно, мислить як хтось із харків’ян, хто про свою – найвищу в Європі, але штучну ялинку написав так:

Разве можно назвать эту целлофановую туфту ёлкой? Язык не поворачивается: иммитация, заменитель, пародия, суррогат, эрзац, субститут, метафора и эвфемизм.

Лексикон цього харків’янина виказує людину – культурну, як і його тяга до прекрасного та живого.

Moжливо, в якомусь із попередніх втілень він жив у Японії і зустрів свою смерть як Самурай.

Хто його знає.

Радіо Трек: НОВИНИ

Микола Кульчинський Радіо Трек
Поширити в Facebook