Батареї ледь теплі: як добитися перерахунку за неякісні послуги 

Кабмін цього року ухвалив нову постанову 

У лютому цього року уряд затвердив нову постанову щодо здійснення перерахунку вартості комунальних послуг за період їх ненадання, надання не в повному обсязі або невідповідної якості.

Новий Порядок перерахунку стосується послуг з постачання теплової енергії та постачання гарячої води, централізованого водопостачання та водовідведення, а також управління побутовими відходами.

Вимагати перерахунок можна, якщо надання послуг має суттєве відхилення від стандартів послуги.

До таких відхилень належать:

  • зниження температури теплоносія та гарячої води, невідповідність їхнього тиску на вході в будинок;
  • зниження температури повітря в приміщеннях (якщо є договір на обслуговування внутрішньобудинкових систем);
  • перерви в наданні послуг, включаючи перевищення строків аварійно-відновлювальних робіт;
  • невідповідність якості гарячої та холодної води санітарним нормам;
  • порушення вимог щодо поводження з побутовими відходами та недотримання графіків їх вивезення.

Компанія, що надає послуги повинна, згідно з новими правилами, провести перерахунок протягом місяця і виплатити штраф споживачу у розмірі, визначеному законодавством.

Як отримати компенсацію

Споживач, який незадоволений якістю надання комунальних послуг, має подати акт-претензію постачальнику.

Виконавець має прийняти рішення про задоволення вимог. У такому разі перерахунок вартості комунальних послуг буде здійснено протягом одного місяця з моменту прийняття цього рішення.

Перерахунок проводиться, навіть якщо у споживача є заборгованість за відповідну послугу.

Ці правила не поширюються на тимчасово окупованих територіях,  територіях, на яких ведуться (велися) бойові активні дії або тимчасово окупованих російською федерацією територіях.

Джерело: Міністерство розвитку громад 

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook