Батареї ледь теплі: як добитися перерахунку за неякісні послуги
Кабмін цього року ухвалив нову постанову
У лютому цього року уряд затвердив нову постанову щодо здійснення перерахунку вартості комунальних послуг за період їх ненадання, надання не в повному обсязі або невідповідної якості.
Новий Порядок перерахунку стосується послуг з постачання теплової енергії та постачання гарячої води, централізованого водопостачання та водовідведення, а також управління побутовими відходами.
Вимагати перерахунок можна, якщо надання послуг має суттєве відхилення від стандартів послуги.
До таких відхилень належать:
- зниження температури теплоносія та гарячої води, невідповідність їхнього тиску на вході в будинок;
- зниження температури повітря в приміщеннях (якщо є договір на обслуговування внутрішньобудинкових систем);
- перерви в наданні послуг, включаючи перевищення строків аварійно-відновлювальних робіт;
- невідповідність якості гарячої та холодної води санітарним нормам;
- порушення вимог щодо поводження з побутовими відходами та недотримання графіків їх вивезення.
Компанія, що надає послуги повинна, згідно з новими правилами, провести перерахунок протягом місяця і виплатити штраф споживачу у розмірі, визначеному законодавством.
Як отримати компенсацію
Споживач, який незадоволений якістю надання комунальних послуг, має подати акт-претензію постачальнику.
Виконавець має прийняти рішення про задоволення вимог. У такому разі перерахунок вартості комунальних послуг буде здійснено протягом одного місяця з моменту прийняття цього рішення.
Перерахунок проводиться, навіть якщо у споживача є заборгованість за відповідну послугу.
Ці правила не поширюються на тимчасово окупованих територіях, територіях, на яких ведуться (велися) бойові активні дії або тимчасово окупованих російською федерацією територіях.
Джерело: Міністерство розвитку громад
Радіо Трек: НОВИНИ