Ароматний дрес-код: як скласти та користуватися
Правила використання умовні, але вони є
Ароматний дрес-код це правила носіння парфумів. Головне – у місцях скупчення людей аромат має бути тихим. Наприклад, у транспорті: маршрутці, поїзді чи автобусі. Перед візитом до кафе, ресторану, кінотеатру або театру теж не варто обливатися парфумами. Сильні аромати не треба носити на роботу лікарі, вчителі та офісні працівники.
Тобто перед тим як скористатися парфумом, слід пам'ятати, куди й навіщо ви йдете. Тому що довкола вас люди, те, що подобається вам, може не подобається їм.
Складається дрескод парфумів з ароматів для різних випадків. Є люди, які хочуть, щоб від них завжди цікаво пахло, але морочитися вибором особливого аромату скажімо натхнення вони не мають.
Зазвичай тариф дрескод складається з чотирьох тем: робота, стосунки, друзі, відпустка. Більшість життя людина проводить на роботі. Тому ця ароматична тема має бути основною. До неї можуть увійти 3-4 аромати, які можна міняти під ситуацію чи настрій.
Для дозвілля запах може бути яскравішим, насиченішим. Аромати для відпустки зазвичай заряджають настроєм.
Радіо Трек: НОВИНИ