Виманили 180 тис. грн, зібраних на лікування раку: рівнянка на всю Україну розповіла про аферу (ВІДЕО)

Аферу, яка може коштувати життя

30-річна Аліна Пардус бореться з онкологією майже два роки. Ми неодноразово розповідали її історію.

Лікарі призначили рідкісний та дорогий препарат.

Аліні вдалося зібрати 180 тисяч гривень на курс хіміотерапії. Аж раптом вона сама переказала всі гроші шахраям.

- 180 тисяч гривень було в мене на карточці.

 

Потім мені телефонують зі стаціонарного телефону, дуже схожого на номер банку.

 

Вони сказали, що платіж надійшов на мій рахунок від юридичної особи, а це – заборонено політикою банку, і мене можуть оштрафувати.

 

Сказали, що на перший раз не штрафуватимуть, але карта – заблокована.

 

І цей весь час вони мене тримали ніби в напрузі, говорили все приказним тоном.

 

Потім вони поставили на мій телефон переадресацію.

 

Тобто, щоб до мене ніхто не міг додзвонитися.

 

І, мабуть, таким чином вони заламали мій вхід в інтернет-банкінг.

Зняли всі гроші. Залишилося 850 гривень.

 

І наступного дня вони ще пробували зняти ці 850 гривень.

 

Нічого не вдалося повернути.

 

Банк сказав, що нічим не може допомогти, усі гроші давно зняли, - розповіла Аліна в ефірі програми «Стосується кожного».

Темою програми були саме телефонні аферисти.

Ще одна героїня програми – Настя – розповіла, що в її батька викрали 40 тисяч доларів, призначених на її лікування.

 

Проте в результаті вони добилися, що банк повернув їм ці гроші.

Фахівці пояснюють: найпоширеніша помилка, яку допускають громадяни – неперсоналізована сім-карта.

До номера телефону прив’язано багато послуг. Але оператор не знає, хто саме власник цього номера.

Тож елементарна схема шахраїв:

вони кілька разів телефонують на ваш номер

 

потім приходять до оператора і кажуть що згубили сім-карту

 

для відновлення оператор просить назвати останні три номери, з якими спілкувався абонент

 

а шахраям це нескладно, оскільки вони самі вам телефонували

 

тож мобільний оператор видає клон сімки.

Отже, головна порада фахівців – персоніфікувати свою сім-карту. Не у всіх операторів, але здебільшого це означає змінити умови користування з передплати на контракт.

Тобто, зареєструвати сім-карту на конкретну особу.

Докладніше на цю тему – дивіться у випуску програми «Стосується кожного».  

Наші новини у ТelegramНомер у Viber: 063-73-4-106-4

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook