На що найчастіше скаржаться споживачі Рівненщини
І скільки грошей Держпродспоживслужба допомогла їм повернути
166 тис грн за куплені неякісні товари повернули споживачам Рівненщини цього року. Усього Держпродспоживслужба Рівненщини у 2024 році отримала 63 звернення споживачів. А торік таких було 283.
На що найчастіше скаржилися - розповіла на брифінгу Рівненської ОВА заступник керівника Держпродспоживслужби Рівненщини Оксана Немкович:
Найчастіше людей турбували неналежні послуги ЖКГ, погана якість товарів, відмова у видачі чека, безготівковому розрахунку.
Було також незадоволення грубістю та нетактовністю персоналу під час обслуговування.
Тож у Держпродспоживслужбі радять споживачам зберігати документи про покупку:
договори, квитанції, чеки, акти виконаних робіт.
Без таких документів захистити права споживача практично неможливо.
Також при купівлі уважно ознайомлюйтесь з інформацією про товар, його особливостями та вимогами щодо експлуатації, щоб через незнання самому його не зіпсувати. Адже часто бувають і такі випадки.
До речі, ми також писали, що Неякісний костюм продали жінці на Рівненщині
Радіо Трек: НОВИНИ