На що найчастіше скаржаться споживачі Рівненщини

І скільки грошей Держпродспоживслужба допомогла їм повернути

166 тис грн за куплені неякісні товари повернули споживачам Рівненщини цього року. Усього Держпродспоживслужба Рівненщини у 2024 році отримала 63 звернення споживачів. А торік таких було 283.

На що найчастіше скаржилися - розповіла на брифінгу Рівненської ОВА заступник керівника Держпродспоживслужби Рівненщини Оксана Немкович:

Найчастіше людей турбували неналежні послуги ЖКГ, погана якість товарів, відмова у видачі чека, безготівковому розрахунку.

 

Було також незадоволення грубістю та нетактовністю персоналу під час обслуговування.

Тож у Держпродспоживслужбі радять споживачам зберігати документи про покупку:

договори, квитанції, чеки, акти виконаних робіт.

 

Без таких документів захистити права споживача практично неможливо.

Також при купівлі уважно ознайомлюйтесь з інформацією про товар, його особливостями та вимогами щодо експлуатації, щоб через незнання самому його не зіпсувати. Адже часто бувають і такі випадки.

До речі, ми також писали, що Неякісний костюм продали жінці на Рівненщині

 

 

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook