Зірковий час настане для них у першу ніч без комендантської години
Якому бізнесу напророкувала успіх експертка?

Український ресторанний бізнес сягнув дна, оскільки всі, хто могли закритися, вже закрилися, проте багато закладів буквально «ростуть з дна».
Як йдеться в колонці NV Бізнес, про це пише експертка в ресторанному бізнесі, експертка психології продажів Ольга Насонова.
Погана новина: дно досягнуто.
Усі, хто вже міг закритися, закрився.
Хороша новина: почали рости з дна.
Падати вже начебто нікуди, а від дна рости легше.
Багато підприємців на низькому старті, або вже стартували в очікуванні якнайшвидшого закінчення війни. Ну і весна має свій вплив — зиму пережили, клас.

За її словами, люди будуть відкривати:
- Кафе-бістро невеликої площі, до 300 кв.м. Легкі страви, сніданки весь день, кава і солодощі.
- Пекарні та хлібні, їсти хліб раптом стало модним. Хліб на заквасці та випічка вже реабілітовані, можна їсти і не товстіти, а запах випічки — найкращий антистрес.
- Заклади азіатської кухні. Попит на Азію не спадав навіть за відсутності носіїв культури.
- Комфорт-фуд у різних проявах, від їдалень до кулінарій і продажу готових наборів.
- Великі рекреаційно-готельні комплекси з ресторанами, басейнами та інвестиційними пропозиціями готельної нерухомості. Попит на заміський відпочинок зріс ще під час ковіду. А зараз зростанню сегмента сприяє потреба відпочивати в межах країни.
- Різні колаборації, експерименти з присутністю нових страв у звичних меню. Платоспроможна аудиторія хоче нових вражень і смаків.
- Бари.
Як відомо, бари бувають пивні, коктейльні та винні.
Відкриватимуться всі ці формати, але у винних не так впевнена.
Зірковий час барів прийде в першу ж ніч після скасування комендантської години.
Мріємо про це, — зазначила експерт.
Вона також зазначила, що відкриватимуться заклади типу «дешево і сердито».
Тобто, з невисокими цінами, але з більш-менш нормальним продуктом. Кухня — неважлива, задешево все з'їдять. Платоспроможних гостей на всіх не вистачає, час такий, — підкреслила Насонова.
Радіо Трек: НОВИНИ