

Відповідь «Укрзалізниці»
Якщо пасажир спізнився на поїзд через повітряну тривогу, «Укрзалізниця» обіцяє
допустити його протягом доби на наступні рейси за аналогічним напрямком.
Для цього вона радить звернутися в онлайн-підтримку «Укрзалізниці» у месенджерах (Viber, Telegram, Facebook, Apple Messages), у її застосунку або за телефоном 0 800 503 111.
Таке звернення потрібне для того, щоб знайти вільне місце.
Також «Укрзалізниця» інформує, що всі її потяги під час повітряних тривог курсують за графіком.
Радіо Трек: НОВИНИ
5 яскравих ознак того, що жінка вже не любить чоловіка, з яким живе
10 звичок із СРСР, від яких потрібно відмовитися сьогодні
Дізнайтесь, який магічний дар ви отримали в день свого народження
Якщо у вас досі висять магніти на холодильнику, заберіть їх. Назвали причину, чому так робити не варто
Професійне зростання – Левам, нові знайомства – Терезам: гороскоп на 27 квітня
Можна безкоштовно повернутися назад: безоплатні послуги Укрзалізниці, про які не знають пасажири
«Переповзав колії навколішки»: На Рівненщині під потягом загинув 60-річний чоловік
Без черг та з вітерцем – залізничники анонсували нові маршрути за кордон з 1 січня
Під час тривоги на Рівненщині неповнолітніх студентів зачинили у підвалі, а дорослі були на вулиці, - соцмережі
Укрзалізниця змінила правила продажу квитків: стосується міжнародних перевезень
У Рівному поблизу мікрорайону Південного, знайшли автомобільний номер ВК 4722 ІО Власник може звертатися за номером: +380972381545
Знайдено посвідчення УБД видане Волошину Олегу Леонідовичу, забрати можна в КЕЧ м. Рівне. Контактний номер: +380972315064
У Рівному поряд з кафе "Fortissimo" знайдено пенсійне посвідчення, на ім'я Ремізова Віра Олексіївна За деталями звертайтесь за номером: +380964330774