

Відповідь «Укрзалізниці»
Якщо пасажир спізнився на поїзд через повітряну тривогу, «Укрзалізниця» обіцяє
допустити його протягом доби на наступні рейси за аналогічним напрямком.
Для цього вона радить звернутися в онлайн-підтримку «Укрзалізниці» у месенджерах (Viber, Telegram, Facebook, Apple Messages), у її застосунку або за телефоном 0 800 503 111.
Таке звернення потрібне для того, щоб знайти вільне місце.
Також «Укрзалізниця» інформує, що всі її потяги під час повітряних тривог курсують за графіком.
Радіо Трек: НОВИНИ
Досить уже говорити «добрий ранок»: Як правильно вітатися вранці українською мовою
Переведення годинників змінили: з’явилося уточнення про літній час 2025
60 років більше – не межа для мобілізації: у Раді вирішили змінити вік тих, кого залучать до війська
Якщо на телефоні встановлений Приват 24: клієнтам повідомили про зміни
Важка дитина: 5 найнеслухняніших дітей за знаком Зодіаку
Можна безкоштовно повернутися назад: безоплатні послуги Укрзалізниці, про які не знають пасажири
«Переповзав колії навколішки»: На Рівненщині під потягом загинув 60-річний чоловік
Без черг та з вітерцем – залізничники анонсували нові маршрути за кордон з 1 січня
Під час тривоги на Рівненщині неповнолітніх студентів зачинили у підвалі, а дорослі були на вулиці, - соцмережі
Укрзалізниця змінила правила продажу квитків: стосується міжнародних перевезень
У Рівному поряд з кафе "Fortissimo" знайдено пенсійне посвідчення, на ім'я Ремізова Віра Олексіївна За деталями звертайтесь за номером: +380964330774
У Рівному шукають вівчарку по кличці Луна. Зелений ошийник, зникла в районі Боярки 5 лютого. Номери власників: 0969732925
Біля магазина «Копійка» на розі вулиць Грушевського та Гайдамацької (колишня Струтинської) знайшли ключі. Телефонувати за номером: 0689097415