![Уродженка Дубровиці отримала високу посаду у міністерстві (ФОТО)](/uploads/media/33/10/33100f9aea695d109e62058e67086629_orig_thumb.jpg)
![Уродженка Дубровиці отримала високу посаду у міністерстві (ФОТО)](/uploads/media/33/10/33100f9aea695d109e62058e67086629_orig_thumb.jpg)
У продавців є власний список найбільш нестерпних клієнтів
Ввічливість, привітність та терплячість – це риси, яких зазвичай вимагають від працівників торгівлі. Покупці ж часто керуються правилом, що клієнт завжди має рацію. Насправді це не зовсім так. Етикет вимагає від усіх шанобливої поведінки.
Ба більше, у продавців є власний список найбільш нестерпних клієнтів, які дуже дратують своєю поведінкою. Таким можуть навіть помститись, підсунувши прострочений або невідповідний товар. Ось список вчинків, які найбільше дратують працівників магазинів у покупцях.
Чи не найбільш неприємними є покупці, які постійно на щось скаржаться, не стримуючи при цьому ні емоцій, ні слів. Їм не подобається обслуговування, якість товарів, розмір знижок, проходи між полицями та навіть зовнішній вигляд продавців. Вони постійно погрожують викликати менеджера і розказують, що правда однозначно на їхньому боці.
Сарказм та насмішки з різних приводів – ще одна некрасива і вкрай неприємна риса покупців. Так, продавці змушені повторювати одні і ті самі фрази всім покупцям – пропонувати пакет чи якісь товари, що позначається на їхніх інтонаціях. Так, деякі знижки справді незначні. Це не привід насміхатись та відпускати принизливі жарти. Продавці теж би були раді не повторювати одне і те ж кожній людині, але правила є правила. Тому всім варто поставитись до цього з більшим терпінням.
Так, інколи справді нам потрібно щось купити буквально за хвилину до закриття магазину. І продавці часто самі раді зробити собі більшу касу навіть у таких умовах. Але не завжди це можливо. Потрібно ставитись до подібних ситуацій з розумінням. Важливо також не підганяти продавця, коли він щось для вас підбирає чи рахує – це може призвести до помилок. І часто не в вашу користь.
Не завжди покупці розраховуються за весь товар, який зібрали у свій кошик. Ці збитки потім лягають на плечі продавця. Подібна ситуація може статись, наприклад, з людиною, яка прийшла у магазин з дитиною у візочку й почала складати товари туди. Звісно, з малою дитиною часом буває складно зібрати думки докупи, але постаратись все ж варто. А якщо щось забули, то повернутись, вибачитись і розрахуватись. Продавцям буде приємно, що ви про них подумали.
Радіо Трек: НОВИНИ
Що потрібно покласти до кишені 26 червня, щоб гроші водилися: народні прикмети
Даремно понадіялася на термін давності: українці у польському аеропорту нагадали про події 2018 року
Полякам показали український «люксус»: у багатьох відкрилися очі
Такого не мали лише бідняки: показали речі, які в СРСР вважалися символами достатку (5 ФОТО)
Закриті міста в СРСР: чому їх не було на картах та які таємниці вони приховували?
Сьогодні в районі парку "Грабник" перехожий знайшов собаку. Тваринка породи Східносибірська лайка, була в нашийнику. Патрульні відвезли її в управління патрульної поліції за адресою: м. Рівне, вулиця Степана Бандери 14-А. Телефон для контакту:
На вулиці Шевченка у Рівному знайшли посвідчення військового. Документ виданий на ім'я Татаріна Бориса Петровича. За детальнішою інформацією варто звертатися за номером - 096 795 83 31
Загублено зв'язку ключів у чорній шкіряній ключниці. Прохання повернути за винагороду