Як супермаркети роками обманюють українців: жертвою може стати будь-хто

Супермаркети гіпнотизують покупців цим трюком

Щодня магазини вдаються до хитрощів, які заманюють покупців робити великі покупки або переплачувати за продукти. Особливу увагу вони можуть приділяти яскравим банерам, афішам та цінникам.

Особливу увагу традиційно привертає червоний колір, який сприймається нами як сигнал: «Тут знижка!». Але не кожен такий цінник гарантує вигідну покупку, як розповіли у Telegraf.

Яких цінників варто уникати

Уже багато років маркетологи використовують кольори як інструмент впливу. Червоний – один із найефективніших у сфері торгівлі. Він привертає увагу, викликає емоційне збудження та асоціюється зі знижками.

Достатньо лише побачити червону рамку або великий напис «-20%», щоб рука мимоволі потягнулася за товаром.

Тобто формується умовний рефлекс, коли мозок автоматично пов’язує червоний колір із вигідною ціною. Але в реальності все не так просто.

Усе частіше виявляється, що:

  • ціна залишається без змін;
  • знижка становить копійки або мізерний відсоток;
  • ціну на товар спочатку спеціально підіймають, а потім знижують.

Радіо Трек: НОВИНИ

Радіо ТРЕК у Telegram · Twitter · Facebook.
Viber: 063-734-106-4

Олена Швидка

Відкрити плей-лист

Загублено рюкзак із документами

Загублено рюкзак золотистого кольору на зупинці біля Сільпо біля автовокзалу. В ньому  документи, на прізвище Годунко, гроші та дитячі речі. Якщо хтось знайшов, повідомте за номером 0978401501.

Знайдено паспорт у Рівному

Вчора на проспекті Миру на переході біля "Фокстроту" було знайдено пластиковий паспорт України, на ім'я Мікаберідзе Максим Максимович 05.04. 2006 р.н, харківська прописка. Звертатись за телефоном 0979764361 - Богдан

У Рівному знайшли студентський квиток

У Рівному, 1 жовтня, на тротуарі, між Басів Кутом і Щасливим, знайшли студентський квиток. Він належить Січкару Григорію , студенту НУВГП.   Власника просимо звернутись за номером:  +380667642577 — Людмила

Більше оголошень