Як правильно удати, що ви щось тямите у парфумах
Актуально для компаній, де кривляться від висловів «зібрати парфумерний гардероб» або «слухати аромати»
Кілька підказок, як справити враження, що ви тямите у сучасній парфумерії й при цьому не є занудою.
- Кажіть, що ви користуєтеся функціональними ароматами. Ніхто толком не знає, що це означає, але усі популярні бренди запевняють, що за такими парфумами майбутнє. За цим словом переховується виключно маркетинг, адже по суті будь-який парфум функціональний, адже пов’язані з нашими емоціями чи спогадами.
- Кажіть, що парфуми для вас - це ольфакторні* враження. Подорожувати за допомогою парфумів полюбляли завжди, а виробники намагаються розширити наші кордони за допомогою ароматів.
- На питання про ваш улюблений парфум відповідайте, що практикуєте layering, що буквально перекладається як кілька шарів. Тому ви обираєте композиції з мінімумом компонентів та моно назвами, і полюбляєте міксувати їх між собою.
- Вдавайте невдоволення, якщо хтось вас питатиме, аромат у вас жіночий чи чоловічий. Це реально парфум-шеймінг. Всі знають, що розподіл парфумів на чоловічі й жіночі – це рішення маркетологів минулого століття. Парфумери ніколи не поділяють парфуми за статевими ознаками, модні аромати завжди гендер-фрі.
- Якщо хтось у компанії каже, що колишні парфуми зараз вже зовсім не ті, відповідайте це все - IFRA. Це організація яка пильнує, щоб у парфумах не було алергенів, а тому періодично викреслює з їх складу деякі компоненти, тому парфумерам доводиться шукати нові формули, і тому складається враження, що парфуми «вже не ті».
Пам'ятайте, що аромати навколо нас відповідають за 75% наших емоцій, і парфумерія завжди була способом втекти від реальності.
* - у латині є термін «olfactus» - тобто нюх, а від нього в англійській мові утворився вираз «olfaction» - позначення всього, що стосується нашого сприйняття ароматів. Тож ми кажемо «ольфакторний», коли говоримо про механізми відчуття запахів, взаємодію людини з ними, їх розуміння.
Радіо Трек: НОВИНИ