

Йдеться про бренди, які найчастіше згадували в Instagram під час тижнів моди сезону осінь-зима 17/18
Соціальна мережа Instagram підбила підсумки модного марафону під назвою «Тижні моди сезону FW'18 / 19», який запам'ятався найнеймовірнішими показами. Визначена і головна складова популярності бренду в соціальних мережах - це згадки в публікаціях. Таким чином, Tom Ford, Burberry, Gucci і Chanel найчастіше згадували через теги, заголовки і коментарі на фото і відео.
У Нью-Йорку першість посів Tom Ford, за ним йдуть Calvin Klein, Ralph Lauren, Michael Kors і Marc Jacobs. А ось найбільше охоплення публікації у відео Вікторії Бекхем, де вона виходить на уклін після шоу і обіймає своїх рідних.
У Лондоні перемогу здобув Burberry, за ним йдуть покази Christopher Kane, Teatum Jones і Delpozo.
У Мілані лідирує Gucci, показ якого навіть породив флешмоб, де користувачі повторювали за моделями дефіле з копіями своїх голів у руках (ведучі Радіо Трек також долучилися до цього флешмобу). Далі йдуть Prada, Fendi, Versace і Moschino.
У Парижі першість отримав бренд Chanel, на другому місці Dior, далі місця між собою розподілили Louis Vuitton, Saint Laurent і Balmain.
Слідкуй за нашими новинами у Telegram
Радіо Трек: НОВИНИ
Українська вчителька отримала «розрив свідомості» від зарплатні у Німеччині
В Україні хочуть ввести жорстку заборону в магазинах: що не можна буде купити
Які цифри у даті народження означають, що на вас чекає велике щастя в особистому житті?
Поціловані удачею: жінкам під цими знаками Зодіаку щастить від народження
Важко повірити, що їй вже 81: як сьогодні виглядає Валіде Султан із «Величного століття»
У Рівному поряд з кафе "Fortissimo" знайдено пенсійне посвідчення, на ім'я Ремізова Віра Олексіївна За деталями звертайтесь за номером: +380964330774
У Рівному шукають вівчарку по кличці Луна. Зелений ошийник, зникла в районі Боярки 5 лютого. Номери власників: 0969732925
Біля магазина «Копійка» на розі вулиць Грушевського та Гайдамацької (колишня Струтинської) знайшли ключі. Телефонувати за номером: 0689097415