Внести електронний підпис в ID-картку радять рівнянам. Першим послугою скористався президент
Електронний підпис надає електронному документу юридичну силу
Електронний підпис надає змогу користуватися електронними сервісами державних органів.
Відтепер громадяни України з ID-карткою мають можливість отримати послугу з внесення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на безконтактний носій (чіп) ID-картки, повідомляє пресслужба міграційної служби.
Кваліфікований електронний підпис - це аналог власноручного підпису у світі електронного документообігу.
Він наділяє юридичною силою файл, створений на комп’ютері, який, як і підпис від руки, перетворює папір з текстом на офіційний документ.
Його головні переваги – надійність та непідробність.
Адже електронний підпис – це набір цифрових даних, який суттєво відрізняється від того, який ви залишаєте цифровою ручкою на планшеті або у вашому паспорті.
Першим громадянином України, який 5 лютого скористався безкоштовною послугою Міграційної служби, став президент Володимир Зеленський.
Кваліфікований електронний підпис записали на новий паспорт президента у формі ID-картки, який він отримав замість старого паспорта-книжечки.
Запровадження послуги з внесення кваліфікованого електронного підпису на ID-картку надає можливість користуватися різноманітними електронними сервісами державних органів, отримувати адміністративні і банківські послуги, відкривати та вести бізнес тощо, незалежно від місця перебування та необхідності витрачати час на відвідання певних установ.
В умовах спрямування державного курсу на діджиталізацію, реалізації урядового проєкту «Держава в смартфоні», мобільний додаток якого «Дія» вже запрацював, впровадження електронного документообігу, формування єдиного електронного сервісу послуг, які надає держава громадянам і бізнесу, постала об’єктивна необхідність стати власником біометричного паспорта для кожного свідомого громадянина.
У Рівненській області послугу територіальні підрозділи управління Державної міграційної служби надаватимуть безкоштовно.
Сервіс доступний для громадян України, які досягли 18-річного віку.
Термін дії сертифікатів ключів КЕП становитиме 2 роки.
Наразі послугу можна отримати двома способами:
- одразу після отримання нової ID-картки – у територіальному підрозділі УДМС за місцем реєстрації особи;
- записати на раніше видану ID-картку – у будь-якому територіальному підрозділі ДМС, незалежно від місця реєстрації.
На сьогодні майже 140 тисяч жителів області оформили ID-картки.
Наші новини у Тelegram. Номер у Viber: 063-73-4-106-4
Радіо Трек: НОВИНИ