Вчителю треба наймати бухгалтера: українці розкритикували чергове нововведення МОН
Стосується семестрового оцінювання
Українці розкритикували нову схему оцінювання школярів, запропоновану Міністерством освіти й науки. Критерії оцінювання предмета мають чотири рівні, кожен з яких складається з 3 балів (у підсумку має бути оцінка за 12-бальною шкалою).
Яку схему оцінювання пропонують у МОН:
– семестрове оцінювання здійснюють за групами результатів із кожного навчального предмета. Далі ці оцінки потрібно трансформувати за певною схемою в одну підсумкову оцінку.
Наприклад, під час оцінювання з історії України вчитель орієнтується на три групи результатів і наприкінці семестру виставляє чотири оцінки: три за кожну групу результатів і загальну на основі оцінювання груп результатів.
Приклад груп результатів у громадянсько-історичній освітній галузі:
- «Орієнтується в історичному часі та просторі, виявляє взаємозв’язки подій і явищ»;
- «Працює з інформацією історичного та суспільствознавчого змісту»;
- «Виявляє здатність до співпраці, толерантність, громадянську позицію».
Українці вважать таку схему занадто складною, вони закликали відомство спитати, як краще у вчителів-практиків.
«Б р є д с у м а ш е д ш о г о», скільки педагоги ще терпіти будемо, а батькам особливо потрібно по 4-5 оцінок з предмету, а класним керівникам виписувати та заповнювати «свідоцтво не досягнень»
Вчителю треба на кінець семестру наймати бухгалтера, бо як інакше вирахувати той семестровий бал?! І це під час безкінечних повітряних тривог, відсутності світла і змішаного навчання!
Коли вже припиниться це знущання над вчителями!!! Як можна оцінити всіх учнів ліцею,якщо викладає вчитель 3-4 предмети з 6 по 11 клас ? А ще купа «сімейників», яких в очі не бачимо, бо всі за межами країни...Чекаю ту людину, яка вигадала цю «систему» попрацювати тиждень за моїм розкладом в дві зміни.
МОН, дуже вчителям цікаво, хто є ті засекречені особи або колектив авторів, які витворили це оцінювання. Кому ми маємо дякувати
Складається враження, що у міністерстві працюють якісь зачаровані довбодятли, які вирішили остаточно винести мізки вчителям та вижити їх з робочих місць
Питання: так а що змінилось в кінцевому результаті у семестровому балі? Всі групи результатів підсумувались і вивівся середній бал.
Так само виводився середній бал ( середнє арифметичне) з поточних чи тематичних.
Тоді який смисл від груп?
Із такої кількості коментарів - жодного позитивного про дане оцінювання. Можливо варто задуматися над таким нововведенням?
До слова, допис Міністерства зібрав понад 200 коментарів.
Радіо Трек: НОВИНИ