Виявили гравітаційні хвилі, передбачені ще Ейнштейном. Як це було.

Епохальне відкриття.

Ось як пише про це україномовна група любителів асторномії "Всесвіт".

Сьогодні, 11-го лютого, вченими Лазерно-інтерферометричної гравітаційно-хвильової обсерваторії (далі LIGO), була зроблена заява про виявлення гравітаційних хвиль передбачених Ейнштейном.

Сигнал, який був отриманий LIGO, є результатом зіткнення двох чорних дір, який обсерваторія засікла 14-го вересня минулого року двома детекторами (Лівінгстоун, штат Луїзіана та Генфорд, штат Вашингтон).

Таке зіткнення згенерувало гравітаційні хвилі, котрі спричинили деформацію простору-часу, подібного до того як камінь, кинутий у воду, викликає хвилі на поверхні озера.

Дослідники зазначають, що колізія відбулася близько 1.3 мільярдів років тому, між чорними дірами з розмірами 29 та 36 сонячних мас. Під час зіткнення матерія загальним об’ємом у три маси Сонця була конвертована у гравітаційні хвилі.

Що це таке і чому це важливо ?

На відміну від, скажімо, світла, гравітаційні хвилі не піддаються стороннім впливам під час руху космосом, таким чином, ми зможемо отримувати точні відомості про об’єкти, які їх згенерували.

Уперше гравітаційні хвилі були передбачені Ейнштейном у його роботі опублікованій у 1916 році.

Один з головних принципів загальної теорії відносності каже, що час та простір сприймаються як одне ціле. Масивні об’єкти, такі як зірки, здатні викривляти простір-час, що впливає на рух планет та, навіть, світла.

Такий само вплив мають і гравітаційні хвилі.

Виявити такі хвилі надзвичайно важко. Коли вони проходять крізь Землю, то стискають простір у одному напрямку та розтягують у іншому.

Микола Кульчинський

Знайдено паспорт на прізвище Федорчук

У Рівному на вул. Київська в районі Спорттоварів знайдено паспорт, на прізвище Федорчук Юрій. Власник може звертатися за номером

Знайдено посвідчення з інвалідності на прізвище Ющук

Знайдено посвідчення з інвалідності другої групи на імʼя Ющук Олександр Миколайович та банківську картку ПриватБанк.