У супермаркетах порушують права українців: Що заборонено робити продавцям
Два поширених порушення
Співробітники супермаркетів та магазинів не мають права змушувати покупців оплачувати пошкоджений чи розбитий товар. Вони можуть лише зафіксувати факт пошкодження майна. Ця заборона стосується лише тих випадків, коли псування товару відбулося випадково.
Експерти із захисту прав споживачів кажуть:
Якщо товар пошкоджено ненавмисне – тоді законодавство на боці споживачів. Згідно зі ст. 323 Цивільного кодексу України ризик випадкового знищення та випадкового псування майна несе його власник, якщо інше не встановлено договором або законом. Адже покупець не власник, поки не заплатить за товар.
Втім, якщо ж представники закладу таки наполягають на вині клієнта, то мають довести її в суді. Покупцям варто лише викликати поліцію.
Ще однією забороною, якою нехтують, продавці, є випадки, коли касири не хочуть брати гроші певних номіналів. Однак пам’ятайте:
Проблема «у мене немає решти» – не ваша, а касира. Якщо касир продовжує говорити так, звертайтеся до керівництва магазину та повідомляйте, що касир перекладає на вас свої обов'язки, – радять експерти.
Джерело: Oboz.ua
Радіо Трек: НОВИНИ